بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: امسال طرح آرامش بهاری در ۴۵ امامزاده شاخص استان برپا می‌شود.

طرح آرامش بهاری در ۴۵ امامزاده خراسان شمالی اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت الاسلام علی اکبر صفری، اظهارکرد: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در ۴۵ امامزاده شاخص استان برپا خواهد شد.

وی با اشاره به بکارگیری و استفاده از ظرفیت ۴۵ مبلغ در این طرح، ادامه داد: از این تعداد مبلغ ۱۰ نفر بومی استان و ۳۷ نفر هم مبلغین اعزامی از قم و مشهد هستند.

صفری با بیان اینکه در طرح آرامش بهاری ۱۶ خیمه معرفت برپا می‌شود، افزود: خیمه‌های معرفت در سه امامزاده سید عباس(علیه‌السلام) بجنورد، سید اسماعیل باباامان و حمزه رضای شیروان به صورت ویژه به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی عنوان کرد: برپایی غرفه پاسخ به سوالات شرعی، مشاوره وقف، کودک و نوجوان و ایستگاه همه واقف باشیم در دستور کار قرار دارد.

صفری با بیان اینکه در کنار شش امامزاده استان نیز زائر سرا احداث شده است، خاطرنشان کرد: برنامه توجیحی برای هیات امنای این امامزاده ها پیش بینی شده و آماده سازی زائر سرا ها نیز برای میزبانی مسافران نوروزی در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.