زاهدان- فرمانده انتظامی استان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت شهید عبدالله دشتی زاده و ۶ نفر از کارکنان نیروی انتظامی و بسیج در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه، در زاهدان خبر داد.

دستگیری عامل شهادت ۷ نفر از کارکنان نیروی انتظامی و بسیج در زاهدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت : در تاریخ یازدهم تیر ماه سال ۸۴، کاراگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی شهرستان "زاهدان" در روستای "الله آباد دومک" در راستای برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در محور های فرعی با اشرار مسلح درگیر شده که در این عملیات شهید "عبدالله دشتی زاده " به همراه ۶ نفر از کارکنان انتظامی و بسیج به درجه رفیع شهادت نائل شدند که تلاش های پلیس برای دستگیری عاملان این شهادت ادامه داشت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی، در اولین ساعات شهادت ماموران هویت ضارب را شناسایی کردند ولی این شرور با تغییر مداوم محل سکونت خود متواری شده بود.

سردار قنبری تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس آگاهی در تعاقب پایش های اطلاعاتی و با اشراف کامل آخرین مخفیگاه این شرور را در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان زاهدان شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده دستگیر کردند .

وی خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت شهید " عبدالله دشتی زاده و ۶ نفر از کارکنان نیروی انتظامی و بسیج اعتراف، و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

شایان ذکر است شهید دشتی زاده در زمان شهادت در سمت رئیس پلیس شهرستان زاهدان مشغول به خدمت بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.