ایلام- رییس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای شهرستان ایوان گفت: جاده فرعی زرنه ایوان غرب به شهر مرزی سومار از یک جاده فرعی به جاده اصلی تبدیل می شود.

تبدیل جاده فرعی زرنه– سومار به جاده اصلی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کاظم رضانیا در جمع اصحاب مطبوعات و رسانه ها با بیان اینکه طرح مسیر جایگزین این جاده به خاطر پر پیچ  و حادثه خیز بودن تنگه کوشک در حال مطالعه است، اظهارداشت: علاوه بر این طرح مطالعه جاده منتهی به سد کنگیر ایوانغرب توسط آبفای شهرستان در حال انجام است و به استان ارسال گردیده تا دیگر شاهد تصادفات مرگبار در این  مسیر نباشیم.

وی با اشاره به اینکه لکه گیری جاده زرنه – سومار در حال اجراست، افزود: از ۳۲ کیلومتر مسیر، حدود ۲۳ کیلومتر بهسازی شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، درصدد هستیم تا پایان سال کار ترمیم این مسیر به اتمام برسد.

رییس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای شهرستان ایوان به طرح نصب و انجام تابلو و گاردریل مسیر تنگه کوشک تا پایان سال جاری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در خصوص تونل قلاجه این تونل فعلا به راه شهر سازی تحویل داده نشده و هر وقت به آنها تحویل داده شد، این اداره کارهای مربوطه در داخل تونل همچون روشنایی و علائم هشداردهنده و ... را به انجام خواهد رسانید.

کاظم رضانیا طرح  سه راهی گیلانغرب را مربوط به استان کرمانشاه دانست و یادآور شد: این پروژه در حال حاضر تعطیل شده و کارهای آن به حوزه شهرستان ایوان و استان ایلام مربوط نیست.

وی با بیان این مطلب که جاده امام زاده سید عبدالله (ع)  و اردوگاه خوران در دست اقدام است، بیان داشت: تکمیل این دو مسیر تا پایان سال جزو برنامه های این اداره است که تمام تلاشمان را می کنیم تا در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

رییس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای شهرستان ایوان از نصب دوربین کنترل سرعت در مسیر سراب ایوانغرب – اسلام آبادغرب خبرداد و تصریح کرد: نصب دوربین کنترل سرعت در مسیرهای مواصلاتی جزو برنامه های کاری این دستگاه اجرایی است و با همکاری پلیس راه و تأمین اعتبار محقق خواهد شد.

کاظم رضانیا در پایان یادآور شد: از  خبرنگاران و اصحاب رسانه تقاضا داریم که در بیان برنامه ها و اطلاع رسانی خدمات انجام گرفته به مردم کوشا بوده و همکاری لازم  با ما در حمل نقل جاده ای داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.