چناران-مدیرعامل به نشر گفت:برای نخستین بار در ایران سررسید فاطمیون توسط انتشارات آستان قدس (به نشر)منتشر شد.

سررسید فاطمیون برای نخستین بار  درایران به چاپ رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی به نشر، حسین سعیدی مدیر عامل  به نشر  هدف  از انتشار این سر رسید  را  که  ویژه  سال ۱۳۹۷ شمسی است را انعکاس رشادت و دلاوری های  رزمندگان  لشکر  فاطمیون  در جنگ سوریه اعلام کرد.

وی گفت: یکی از مهمترین ویژگی های این سررسید این است که فهرستی  از  عملیات های  شاخص فاطمیون  و جزئیات  آن ها از  زمان  فعالیت  این لشکر در سوریه  در آن درج شده است که ازجمله آنها می توان به آزادسازی شهرهای ملیحه، خان طومان،تل صنوبرو...... اشاره کرد.

مدیرعامل به نشر با اشاره به معرفی برخی شهدای برجسته و سرداران  شهید لشکر فاطمیون  در این سررسید  بیان کرد :  در  روز شمار جمعه های این سررسید  مشخصات  یکی ازسرداران شهید باذکر نام  و نام و خانوادگی، نام جهادی، منطقه اعزام، مسئولیت و محل شهادت و....معرفی شده است.

سعیدی  خاطرنشان کرذ: هدف از چاپ این سررسید بیان  و  به تصویر  کشاندن  رشادت ها، دلاوری ها، و مجاهدت های رزمندگان لشکر فاطمیون در جبهه مقاومت در قالب های ماندگار می باشد

وی با اشاره   به این که رزمندگان لشکر فاطمیون را  هم زبانان افغانستانی ما تشکیل می دهند گفت:تلاش شده است حال و هوای این سررسید تاحدودی متناسب با سررسیدهای افغانستانی باشد برای مثال  برخی  مناسبت های  ملی افغانستان  که با رویکردهای  لشکر فاطمیون  و رویکردهای ارزشی انفلاب اسلامی  همخوانی  بیشتری  دارد نیز  در کنار مناسبت های تقویم های ایرانی در آن ذکر  شده است  که برای نمونه می توان از شکست شوروی سابق و.....نام برد.

وی همچنین  از تصمیم به نشر برای چاپ  این سررسید در سالهای آینده خبرداد  و گفت:تهیه و تنظیم این سررسید را واحد فرهنگی لشکر فاطمیون در مشهد برعهده داشته است .

لازم به ذکر است در کنار چاپ این سررسید تقویم و سررسید قدس رضوی  همچون سالهای گذشته  در دو قطع وزیری و رقعی  در این موسسه توزیع وروانه بازار گردیده است   علاقه مندان   برای آگاهی  بیشتر از اخبار به نشر و نیز مشاهده و تهیه محصولات  انتشارات آستان قدس رضوی  (به نشر) می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.comیا فروشگاه های سطح شهر مشهد مقدس  و یا نمایندگی های  به نشر در سراسر  کشورمراجعه نمایند  همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ آماده دریافت پیام های علاقه مندان وکانال تلگرامی این شرکت از طریق تلگرام  به آدرس behnashr@  ازدیگر راه های برقراری ارتباط بااین انتشارات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.