چناران- معاون وزیر تعاون ،کار و رفاه احتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور درشورای اداری شهرستان چناران گفت:اعتیاد اساسی ترین مشکل کشور است.

اساسی ترین مشکل کشور  اعتیاد است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،جلسه  شورای اداری شهرستان  چناران  با حضور انوشیروان محسنی بندپی، معاون  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور ، محمد دهقان، نماینده مردم چناران،طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی ،حجت الاسلام مظفر تاجی امام جمعه، پرویزیان فرماندار ودیگر مسئولین شهرستان  چناران درمحل فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

دراین جلسه انوشیروان محسنی بندپی گفت:دولت در این هفته ۱۵۰میلیاردتومان بابت معوقات دی وبهمن ماه پرداخت کرد که مااین مبلغ را  جهت پرداخت دراختیار  استان ها قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر اعتیاد یکی از اساسی ترین مشکلات  کشور است  گفت: اعتیاد دغدغه ملی ویک تهدید  برعلیه جامعه و امنیت آن است  که متاسفانه بانوان را هم شامل می شود ونسبت مصرف مواد در میان بانوان ومردان متغیراست که متاسفانه به سمت بانوان درحال پیشرفت است .

رئیس سازمان بهزیستی گفت:در دیدار با مقام معظم رهبری جدی ترین مطالبه  و دغدغه معظم له پیشگیری ازشیوع  گسترده اعتیاد  است  که ما هم بر روی اقدامات پیشگیرانه تمرکز داشته ایم .

محسنی بندپی همچنین گفت: درسال جاری ۱۵۰ اورژانس اجتماعی در کشور راه اندازی شده که این اورژانس ها در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری  را ایفا کرده اند  بطوریکه در سال گذشته با ورود این اورژانس های اجتماعی از ۵ هزار و ۱۰۰مورد خودکشی درکشور جلوگیری بعمل  آمد.

وی در زمینه معضل طلاق در کشور نیز گفت: ۴۷درصد از طلاق ها در ۵ سال ابتدایی زندگی رخ می دهد و هم اکنون ۳میلیون زن بی سرپرست در کشور وجوددارد 

وی در پایان از راه اندازی اورژانس اجتماعی به همت وتلاش  پرویزیان فرماندار محترم  و پیگیری های  دهقان نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی  به زودی و در شهرستان چناران خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.