بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از قتل یک جوان ۲۴ساله در شهر آشخانه در بامداد روز ۴شنبه، خبر داد.  

قتل جوان ۲۴ساله در  شهرستان مانه وسملقان 
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردارعلیرضا مظاهری در خصوص جزئیات این قتل گفت: ساعت ۲ بامداد روز ۴شنبه یک جوان ۲۴ساله که توسط قاتل یا قاتلین مورد ضرب و شتم قرارگرفته بود با خودرویش در مقابل بیمارستان مانه و سملقان رها می گردد و از طریق شهروندان به پلیس ۱۱۰گزارش می‌شود. 
 فرمانده انتظامی استان افزود: بلافاصله ماموران در محل حاضر و مصدوم به بیمارستان منتقل وبه جهت وخامت حالش ازبیمارستان مانه وسملقان به بیمارستان امام علی علیه السلام منتقل می شود. 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بلافاصله ماموران آگاهی تحقیقات خود را آغاز نمودند و در  تحقیقات فنی وپلیسی پی بردند، این جوان توسط دو برادر و با همکاری چند نفر از بستگان قاتلین موردضرب و شتم شدید قرار گرفته است.  
وی بیان کرد: با توجه به شدت جراحات وارده  متاسفانه صبح ۵شنبه جوان ۲۴ساله جان خود را از دست داد.
سردار مظاهری در خصوص دستگیری و پیگیری پرونده افزود : ماموران آگاهی شهرستان مانه وسملقان در پی اقدامات انجام شده موفق شدند ۲ نفر از متهمان که در این قتل دست داشتند دستگیر و۲نفر دیگر از  متهمان اصلی  شناسایی وپلیس در صدد دستگیری آنها است.
سردار مظاهری در  ادامه بیان داشت : تحقیقات در رابطه با علل وقوع این نزاع و قتل آغاز شده و مراحل قانونی رسیدگی به پرونده با هماهنگی مرجع قضایی در دست اقدام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.