کرمان - معاون اول قوه قضائیه با اشاره به افزایش هجمه ها و فشارها علیه قوه قضائیه گفت: تبلیغات گسترده معاندان نظام و شیطان صفتان هیچ خللی در اراده و عزم قضات و مسئولان قضائی وارد نکرده است.

هجمه ها علیه قوه قضائیه خللی در اراده مسئولان ایجاد نکرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در جلسه شورای قضائی استان کرمان اظهار داشت: هموراه برنامه ها و فعالیت های قضائی خوبی  که در استان کرمان در حال انجام است را پیگیری می کنیم.

وی معامله با خداوند را فوق العاده ارزشمند دانست و گفت: افتخار ما این است که در یک نظام اسلامی زیر چتر ولی فقیه برای مردمی خدمت می کنیم که حقیقتا شایسته خدمت و تکریم هستند.

وی با بیان اینکه هجمه ها و فشارها علیه قوه قضائیه افزایش یافته است، عنوان کرد: تبلیغات گسترده معاندان نظام و شیطان صفتان هیچ خللی در اراده و عزم قضات و  مسئولان قضائی کشور وارد نکرده است.

سخنگوی دستگاه قضاء شخصیت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را یک شخصیت فرهیخته، حکیم  و عالم توصیف کرد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای بر توجه بیشتر بر سه عامل  انس با قرآن، اهتمام ویژه به نماز اول وقت و استمداد از پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) تاکید کرد و گفت: بسیاری از مشکلات وسیله ای برای آزمایش انسان ها و غربالگری افراد است ان شالله که در این مسیر پیوسته از خداوند رحمان و رحیم مدد بجویم تا در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

وی به حضور گسترده مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در راهمپیمایی  ۲۲ بهمن سال جاری اشاره کرد و گفت: طبق گزارش ها دربیشتر  شهرهای بزرگ و کوچک با افزایش چشمگیر شرکت کنندگان در راهپیمایی مواجه بودیم که نشانگر لطف خداوند به این نظام است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.