ساری - دادستان کل کشور بر لزوم برخورد و مبارزه با خائنانی که با نفوذ به نظام اجازه اجرای اقتصاد مقاومتی را نمی دهند و روند آن را کند می کنند تاکید کرد.

مبارزه با خائنانی که اجازه اجرای اقتصاد مقاومتی را نمی دهند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری پیش ازظهر پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان مرکز مازندران باتاکید بر خورد با افراد سودجو و فرصت طلب اظهار داشت: باید با خائنانی که با نفوذ به نظام اجازه اجرای اقتصادی مقاومتی را نمی دهند و روند اجرای ان را کند می کنند برخورد قاطع صورت گیرد.

وی از اقتصاد مقاومتی به عنوان اتکای به مردم یاد کرد و گفت: دستگاه قضایی برای رشد اقتصاد در حوزه های مختلف حمایت می کند و با متخلفان و افراد و شبکه های سودجو که به دنبال پرکردن جیب خود و خزانه بیت المال هستند برخورد قاطع خواهد کرد.

دادستان کل کشور، ضربه زدن به اقتصاد را از برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی دانست و گفت: باید بدانیم که دشمن برای گرفتن امنیت در کشور برنامه ریزی و هزینه می کند و ما اجازه ورود خائنان به کشور را نخواهیم داد.

وی با اشاره به ظرفیت های استان مازندران و تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس به نقش حساس دادستان در حوزه قضایی اشاره و نقش دادستان را به عنوان مدعی العموم و پیشانی دستگاه قضایی مهم برشمرد و گفت: دانش قضایی، دوراندیشی و تدبر باید سرلوحه دادستان و قضات قرار گیرد.

دادستان کل کشور با اشاره به مسافرخیز و گردشگری بودن مازدران، اظهار داشت: امنیت اخلافی و فرهنیگ در این استان اهمیت زیادی داردو باید به مسائل فرهنگی توجه بیشتری شود و تدبیر ویژه داشته باشیم.

وی اولویت کار دادستان را اجرای احکام و نظارت بر دادسراها دانست و گفت: دادستانی جایگاه رفیعی در قوه قضایی دارد و برای دادستان بیش از ۳۶۰ وظیفه تعریف شده است.

لزوم تشکیل معاونت در دادستانی/ اجازه ورود خائنان را به کشور نمی دهیم

حجت الاسلام منتظری خواهات تشکیل معاونت در دادستان شد و تشکیل این معاونت را در مازندران که دارای ۳۳ حوزه قضایی است، مهم و با اهمیت دانست و گفت: دفاع از حقوق عامه  مردم و صیامت از حریم دریا، دریا، جنگل و رودخانه از دیگر وظایف است.

دادستان کل کشور، صیانت از حریم دریا و رودخانه را از وظایف دادستان برشمرد و گفت: ادارات مرتبط از جمله منابع طبیعی و دیگر دستگاههای نباید اجازه دهند که جرم در این حوزه ها شکل گیرد و نباید اجازه داد که فاضلاب و زباله به رودخانه ها رها شود.

وی ریاست ضابطین را از دیگر وظایف دادستان ها اعلام کرد و با اشاره به عوامل نفوذ در دستگاه قضایی تصریح کرد: دشمننان بدانند ما چشم فتنه را کور می کنیم و با شبکه های سودجو که قصدشان خالی کردن خزانه بیت المال است مقابله خواهیم کرد و اجازه ورود خائنان را به کشور نخواهیم داد.

حجت الاسلام جعفری ایجاد امنیت را وظیفه همه نهادها و عوامل در کشور دانست و گفت: قصد دشمن این است که برای گرفتن امنیت در کشور برنامه ریزی و هزینه کند اما ما چشم فتنه را کور می کنیم.

در این مراسم از تلاش های اسدالله جعفری دادستان سابق مازندران تقیر و یونس حسینی عالمی به عنوان دادستان جدید مرکز مازندران معرفی شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.