همدان- مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران محور مقاومت را ایران، سوریه، عراق، فلسطین و لبنان دانست و گفت: این محور به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد که بقیه اضلاع آمریکا همچون عربستان نیز در منطقه خودی نشان دهد.

محور مقاومت اجازه عرض اندام به آمریکا را نمی‌دهد/ امروز خط مقدم ما دریای مدیترانه است

به گزارش قدس انلاین، سرتیپ حسین دقیقی ظهر امروز در یادواره شهدای ۳۷ شهید شهرماماهان اظهار کرد: استان همدان همواره پیشتاز مبارزه و جهاد علیه دشمنان اسلام، چه قبل از پیروزی انقلاب، چه بعد از انقلاب و ‌ان‌شاالله همچنان نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: جای جای این استان از جمله منطقه بسیار ارزشمند ماماهان دلیرمردانی را در خود پرورش داد که سینه را برای جهاد در برابر دشمنان اسلام سپر کردند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه بنده حدود چند سال در منطقه غرب کشور خدمت کردم، افزود: بر این اساس همواره با رزمندگان دلیر این مرز و بوم ارتباط داشتم و شجاعت و رشادت‌های این مردم را دیده‌ام.

وی خطاب به جوانان امروز جامعه اظهار کرد: سخنان پدران شهدا سند زنده‌ای است که امروز باید جوانان از گفتمان آنها استفاده کنند زیرا خانواده شهدا جگرگوشه‌های خود را با اعتقاد به آرمان‌های نظام و انقلاب تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

دقیقی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی از مرزهای ایران بیرون رفته است، تصریح کرد: امروز خط مقدم ما دیگر شلمچه نیست بلکه خط مقدم ما امروز دریای مدیترانه است؛ امروز ایران به شدت با جبهه کفر مخالف است و دشمنان این را تاب نمی‌آورند.

وی با اشاره به اینکه سه سال تمام است که هواپیماهای آمریکایی مردم یمن را بمباران می‌کنند، گفت: این در حالی است که امپراتوری رسانه‌ای که در دست‌ قدرت‌های استکباری است، می‌خواهد آنها را تبرئه کند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه مردم یمن انقلاب کرده و ظلم را نمی‌پذیرند، گفت: دیگر مردم یمن قیومیت آمریکا را نمی‌پذیرند و این انقلاب اسلامی برگرفته از ایران است که در یمن شکل گرفته است.

وی با اشاره به مسئله‌ ساخت مسجد در یک جزیره دورافتاده در دریای کارائیب اظهار کرد: آمریکا به دنبال این بود این مسجد در این منطقه ایجاد نشود و وقتی ارتش خود را برای مقابله با ساخت این مسجد به آنجا راهی کرد، با شکست از سوی مردم آن منطقه مواجه شد، مردم اجازه تخریب مسجد را ندادند که این مسئله نشان می‌دهد انقلاب اسلامی تا دورترین نقاط صادر شده است.

دقیقی با تأکید بر اینکه قرار است مستضعفان در حکومت جهانی حاکم شوند، تصریح کرد: این مسئله را قرآن بیان کرده و سنت الهی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دشمنان به دنبال فشار به مردم برای دست کشیدن از انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: این مسئله از سوی دشمن مکرر در طول تاریخ اسلام رخ داده اما هر بار شکست خورده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه پایه و اساس وحدت باید بر محور ولایت فقیه باشد، یادآور شد: اگر ما راهمان را درست ادامه داده و تابع ولی‌فقیه باشیم، توطئه‌ها با وحدت ملی به نفع ما تمام می‌شود، زیرا این مردم پای امام و آرمان‌های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان فامنین و منطقه ماماهان در زمان جنگ حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت داشت، گفت: بیش از یک درصد جمعیت این شهرستان شهید هستند و تعداد زیادی نیز جانباز، ایثارگر و مفقودالاثر دارند که باید اینها را ارج نهاد.

دقیقی با اشاره به اینکه امروز آمریکایی‌ها مدعی هستند ایران عامل بی‌ثباتی است، گفت: این در حالی است که آنها قبلاً می‌گفتند، ایران لنگر ثبات منطقه است، زیرا ثبات از نظر آنها این است که نفت را ارزان ببرند.

وی با تأکید بر اینکه گزینه نظامی به هیچ وجه در دستور کار آمریکا نیست، گفت: نبودن گزینه نظامی در دستور کار آمریکا نیز به علت صبوری خانواده شهدا و پایبند بودن مردم ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران امنیت را مهمترین دانست و افزود: نسل ما که نسل قبلی جوانان است، صف امنیت کشور شدند و وقت و جوانی ما صرف امنیت شد و شما جوانان امروز باید اقتصاد را پیش ببرید.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز مشکل کشور ما اقتصادی است، اضافه کرد: بر این اساس راه حل آن اقتصاد مقاومتی است که جوانان باید آستین همت را بالا بزنند و کشور را از این گردونه نجات دهند.

دقیقی محور مقاومت را ایران، سوریه، عراق، فلسطین و لبنان دانست و خاطرنشان کرد: این محور به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد که بقیه اضلاع آمریکا در منطقه خودی نشان دهد که بر این اساس عربستان را جلو می‌اندازند.

وی با تأکید بر اینکه عربستان دیگر با پول نیز نمی‌تواند وارد عمل شود، گفت: عربستان دیگر نه رهبری جهان عرب و نه جهان اسلام را دارد، بلکه به عنوان مزدور منطقه مطرح است.

وی ایران را ام‌القرای جهان اسلام دانست و گفت: باید این دژ بزرگ حفظ شود تا انقلاب اسلامی همه سنگرهای کلیدی جهان را فتح کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.