همدان - هماهنگی و همدلی مدیران وزارت نیرو از نکات بارز و قابل تقدیر این صنعت در استان همدان است.

هماهنگی وهمدلی مدیران وزارت نیرو درهمدان قابل تقدیر است
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  روابط عمومی آبفای استان همدان، جلسه شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان با حضور دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس برگزار شد.
بنابراین گزارش ، حمیدرضا حاجی‌بابایی در شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو استان همدان ضمن ابراز رضایت از گزارش وضعیت نیرو در استان همدان اظهار کرد: در این شورا راهکارهای اجرایی شدن برنامه ششم به خوبی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به همکاری و همراهی خوبی که در بین شرکت‌های آب و برق وجود دارد، امیدواریم در سال ۹۷ بتوانیم بشترین استفاده را از منابع ملی و استانی داشته باشیم.
نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی امور آب و برق در بخش‌های کشاورزی و صنعت خاطرنشان کرد: الگوی کشت باید هرچه زودتر در استان اجرا شود تا مشکل آب کشاورزان حل شود.
وی با بیان اینکه مشکل انسداد چاه‌ها با ارائه الگوی کشت به کشاورزان برطرف می‌شود، گفت: باید با ارائه راهکارهای مناسب مانع نگرانی کشاورزان برای تأمین آب کشاورزی شد.
- ذخیره ۱۴ میلیون مترمکعب آب در دشت‌های بهار و کبودراهنگ
همچنین سید هادی حسینی‌بیدار در شورای هماهنگی و انسجام‌بخشی مدیران آب و برق استان همدان اظهار کرد: امیدواریم در سال ۹۷ با جدیت و سرعت بالاتر خدمات شایسته‌ای در صنعت آب و برق به مردم شریف همدان انجام شود.
وی یکی از اقدامات شرکت آبفا را انتقال پساب به نیروگاه مفتح دانست و گفت: تاکنون ۱۴ میلیون متر مکعب پساب تصیفه شده، به نیروگاه مفتح داده شده که این امر نشان دهنده این است که ۱۴ میلیون متر مکعب آب از طریق انسداد چاه‌ها، در دشت‌های بهار و کبودراهنگ ذخیره شده و مانع افت آب شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اضافه کرد: اقدامات شایسته‌ای در سال اقتصاد مقاومتی انجام شد و پنج پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد که بدون تمهیدات می‌توانست هزینه ۷ میلیارد تومانی را در پی داشته باشد.
وی اضافه کرد: برای یک پروژه آب باید ۵.۵ میلیارد تومان هزینه می‌شد، اما با توجه به اینکه کمیته انسجام‌بخشی در وزارت نیرو به پیشنهادات اهمیت می‌دهد پیشنهاد و ایده‌ای که داده شد، مورد پذیرش واقع شد و با ۲۰۰ میلیون تومان انجام شد.
رییس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان گفت: هدف این شورا هماهنگی کل مدیران مجموعه وزارت نیرو است که با انسجام و همدلی و هماهنگی و هم صدایی در کنار هم هستند و خدمات ارائه می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.