سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در تازه ترین تصمیم خود نام ستاره یوونتوس را از فهرست خود حذف کرد.

ایگواین بار دیگر به تیم ملی آرژانتین دعوت شد/ قلم قرمز روی نام دیبالا و ایکاردی

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از اوله، تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین باید در دو دیدار دوستانه برای آمادگی هر چه بهتر برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف ایتالیا و اسپانیا برود.

خورخه سامپائولوی، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین برای این دیدار دوستانه نفرات مورد نظرش را فرا خواند هر چند  گونسالو ایگواین با مصدومیت روبرو شده است و حتی شاید به بازی به تاتنهام هم نرسد  ولی این بازیکن ۳۰ ساله با نظر سامپائولی به تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین دعوت شد.

هم تیمی ایگواین در تیم‌  یوونتوس یعنی پائولو دیبالا غایب بزرگ این فهرست محسوب می‌شود و همچنین کاپیتان اینتر یعنی مائورو ایکاردی نیز غایب است.

تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی روسیه با تیم‌های نیجریه، ایسلند و کرواسی هم گروه است و امیدوار است که بتواند صعود راهی به مرحله بعدی این رقابت‌ها داشته باشد.

سامپائولی درباره دعوت ایگواین به تیم ملی فوتبال این کشور گفت: ایگواین هر گاه نیاز بوده توانسته خودش را به من اثبات کند و این بار نیز همین طور بود و او با درخششی که با پیراهن یوونتوس داشت به تیم ملی دعوت شده است.  رقابت در خط حمله تیم ملی بسیار حساس است و به همین خاطر باید همه بازیکنان و ظرفیت ها را زیر نظر گرفت و بهترین ها را به تیم ملی دعوت کرد. ما به بازیکنانی نیاز داریم که آمادگی خودئشان را حفظ کنند و بتوانند در صورت دعوت به تیم ملی خودشان را نشان دهند و جام جهانی خوبی داشته باشند.

او در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: ما تاکنون ۸۰ درصد ترکیب مورد نظرمان را برای جام جهانی انتخاب کردیم و در بازیهای دوستانه پیش رو بقیه بازیکنان را نیز مشخص خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.