شیراز _ نماینده ولی فقیه در فارس گفت: امام(ره) همواره ترس داشتند که مردم و مسئولین به دنبال اشرافی گری بروند و محرومین فراموش شوند که این آغاز بدبختی است.

فراموشی محرومین آغاز بدبختی است/ ارزش های جامعه حفظ شوند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود: امروز روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری شده که مسئولین باید توجه کنند و این ارزش ها باید در جامعه مورد تجلیل واقع شوند.

وی ادامه داد: امام(ره) حدود ۳ هفته بعد از پیروزی انقلاب فرمان تشکیل کمیته امداد را صادر کردند که البته به حق مردم همکاری داشتند.

امام جمعه شیراز یادور شد: امام(ره) ترس داشتند که روزی مردم و مسئولین به سراغ اشرافی گری بروند و محرومین فراموش شوند که آن روز آغاز بدبختی است.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: در جامعه زندگی می کنیم که ۲ خواهر کر و لال به همراه سه کودک یتیم یک عدد تخم مرغ را به عنوان غذا مصرف می کنند و برخی حقوق میلیونی می گیرند و اگر پاداش آنها کم شد بلوا به پا می کنند.

وی یادآور شد: آنچه باعث نابودی می شود رفتن به سمت اشرافی گری بود همانگونه که بعد از پیامبر اسلام، خلفا به سمت کاخ و تاج و تخت رفتن و باعث نابودی و از مسیر خارج شدن اسلام گردیدند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: ما نیز باید مراقب باشیم که مستمندان هیچگاه فراموش نشوند و همواره مردم را در کنار خود داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکا با برهم زدن اوضاع داخلی کشور، سوریه و افغانستان به دنبال گل آلود کردن آب است، گفت: بارها شکست خورده اما ادم کشی در ذات این دولت است و همواره باید او را دشمن اصلی جامعه انسانی بدانیم، بدانیم آمریکا دشمن است چه با مشت آهنین و چه با دستکش رنگی بیایید.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.