رشت _ امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه ثروت هنگفت برخی از مدیران که غیرقابل‌شمارش است گفت: کسی که در اول انقلاب در روستا زندگی می‌کرد و ثروتمند نبوده چگونه پس‌ازاین سال‌ها بیش از هزار میلیارد دارایی از آن خودکرده است؟ نمایندگان مردم باید نخست از مجلسی‌ها شروع کنند و به این اموال غیرمشروع رسیدگی کنند.

نمایندگان مردم به اموال غیر مشروع مسئولین رسیدگی کنند/ نیروی انتظامی بااقتدار با متخلفان برخورد کند

به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیعی‌زاده در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان رشت با اشاره به طرح تصویب‌شده در مجلس مبنی بر رسیدگی به اموال غیر مشروع مسئولین خطاب به نمایندگان مجلس گفت: انتظار می‌رفت تمام نمایندگان چنین مصوبه‌ای را امضا کنند و خواهان برقراری عدالت در جامعه باشد.

وی با اشاره به ثروت هنگفت برخی از مدیران که غیرقابل‌شمارش است تصریح کرد: کسی که در اول انقلاب در روستا زندگی می‌کرد و ثروتمند نبوده چگونه پس‌ازاین سال‌ها بیش از هزار میلیارد دارایی از آن خودکرده است؟

امام جمعه موقت رشت با اذعان به اینکه برخی مسئولین اموال غیر مشروعی دارند گفت: نمایندگان مردم باید نخست از مجلسی‌ها شروع کنند زیرا اگر این حرکت مبارک محقق شود به‌عنوان نقطه درخشان این مجلس در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.

شفیعی زاده با اشاره به حوادث چند هفته گذشته خیابان پاسداران گفت: نیروی انتظامی باید بااقتدار با متخلفان برخورد کند زیرا لبخند برای کسانی که با آموزه‌های دین و قانون مقابله می‌کنند، جوابگو نیست.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه بدحجابی و بی‌حجابی نیز عملی غیرقانونی است تصریح کرد: رعایت قانون در همه جای دنیا وجود دارد، چگونه است که برخی از کشورها به نام قانون محجبه‌ها را جریمه و مانع ورود آن‌ها به دانشگاه و مدارس می‌شوند دارای ابهام نبوده و قانون حجاب کشور ما دارای اشکال است؟

وی با اشاره به اینکه مردم به‌خصوص در ایام آخر سال متحمل مشکلات اقتصادی زیادی هستند اظهار کرد: مسئولین باید پاسخگوی مردم باشند لذا اگر کسی پاسخگو نیست نباید مسئولیت بپذیرد.

شفیعی‌زاده با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: دستگاه دیپلماسی ایران اسلامی نباید اجازه دهد که ایران و مقامات آن مورد تحقیر کشورهای دیگر قرار بگیرد.

امام‌جمعه موقت رشت با تأکید بر اینکه مردم تحمل تحقیر کشور خود را ندارند افزود: مردم برنمی‌تابند و تحمل نمی‌کنند که وزیر خارجه کشورشان به آلمان برود و معطل سوخت‌رسانی شود، تیم مذاکره‌کننده می‌گفتند که تمام این مشکلات در برجام حل می‌شود حال که محقق نشده، چنین توهین‌هایی نیز نباید صورت بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه تصویب قطعنامه علیه جمهوری اسلامی منجر به ذلیل شدن متخاصمین خواهد شد گفت: دستگاه‌ها و مردم ایران اسلامی خواهان اقتدار ایران اسلامی هستند، در کاخ سفید موشکی را به نمایش می‌گذارند و می‌گویند ببینید ایران چه موشکی ساخته است که این نشان از پذیرفتن قدرت ایران توسط دشمنان است.

امام‌جمعه موقت رشت با بیان اینکه خداوند به احسان و نیکوکاری سفارش کرده است افزود: بر اساس روایات اسلامی در روزی که همه انسان‌ها فقیرند خداوند دست محسنین را خواهد گرفت.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه خداوند محسنین را دوست دارد گفت: از ثمرات احسان و نیکوکاری این است که خداوند تبارک‌وتعالی برکت انسان را زیاد می‌کند و جواب نیکوکاری او را در دنیا و آخرت خواهد داد.

خطیب جمعه رشت با اشاره به‌روز درختکاری تصریح کرد: گیلان به دلیل وجود طبیعت خدادادی نیاز به کاشتن زیاد درخت ندارد اما باید مراقب باشیم که این نعمت الهی را تخریب نکنیم.

وی با تأکید بر اینکه با حفظ و حراست از جنگل‌ها باید شکرگزار این نعمت خداوند در گیلان باشیم بیان کرد: اگر این منبع خدادادی را نابود کردیم حداقل درترمیم آن اهتمام داشته باشیم.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه بازگشت همه انسان‌ها به‌سوی خداوند است گفت: خداوند برای تمام انسان‌ها مسیر هدایت و فلاح را مشخص کرده است و انسان با تأسی از آن مسیر می‌تواند به رستگاری برسد.

امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به وفات حضرت ام‌البنین (ع) بیان کرد: نام‌گذاری وفات حضرت ام‌البنین به‌روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا بسیار نیکو و شایسته است

وی با بررسی حوادث پس از عاشورا تصریح کرد: حضرت ام‌البنین (س) باوجوداینکه چهار عزیز خود را در کربلا ازدست‌داده بود، اما نگران شهادت سیدالشهدا (ع) بود.

شفیعی‌زاده با تأکید بر اینکه انسان‌هایی که چنین بزرگواری از خود نشان می‌دهند در تاریخ ماندگار می‌شوند گفت: جایگاه جمهوری اسلامی ایران در تاریخ هزارساله بی‌نظیر است که این افتخار به دلیل وجود خانواده‌های شهدایی است که امنیتمان را مدیون آن‌ها هستیم.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تلاش‌های زیاد هنوز شاهد فقر و فقرا در جامعه هستیم که این مسئله زیبنده نیست گفت: امیدواریم که روزی شاهد از بین رفتن فقر مطلق در جامعه باشیم که آن روز نویدبخش ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه و الشریف است.

وی با تأکید بر اینکه بدون همکاری مردم نمی‌توان فقر را از بین برد بیان کرد: احسان و نیکوکاری و گشایش مشکلات مردم با حضور مردم خیراندیش محقق می‌شود که ثمرات و اثرات زیادی خواهد داشت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.