۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 591143

جوین_ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوین گفت: این جمعیت ضمن حضور شبانه روزی در جاده ها با اجرای طرح همای رحمت در آستانه سال جدید کمک های مردم را در سفره نیازمندان قرار می دهد.

هلال احمر شهرستان جوین در خدمت مردم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوین گفت:  پرسنل جان بر کف هلال‌احمر اولین نفرات در میدان حادثه هستند. 

حمزه ملک خواهی تاکید کرد: وقتی عشق به هم نوع باشد، وقتی تپش قلبت برای یک آب و خاک بتپد، فرقی نمیکند،  سرد باشد یا گرم، روز باشد یا شب، بهار باشد یا زمستان، برف باشد یا باران وقتی نتوانی عمرت را بدون خدمت کردن طی کنی وقتی حاضری شب را روز و روز را شب کنی، فقط به عشق مردمت فقط به عشق عزیزانت زندگی و تلاش کنی، همه این ها را وقتی میتوانی انجام دهی،  که یک نجاتگر باشی، نجاتگری که بتواند، مثل رنگ قرمز مهربان و فداکار باشد، مثل رنگ سفید صبور و متین باشد، مثل رنگ آبی بزرگ و بخشنده باشد. 

وی تاکید کرد: بله سخن از نجاتگران و امدادگران هلال احمری است، نجاتگران و امدادگرانی که در سنین مختلف پیر و جوان، مرد و زن، همه و همه در لباس و فرم هلال احمر بوده اند. 

رئیس جمعیت هلال احمر جوین اظهار داشت: نجاتگرانی که در زلزله کرمانشاه شب و روز در کنار مردم بودند، تا شاید بتوانند دردی را درمان و تسکین دهند، امدادگرانی که با طراحی شکلک بر روی صورت خود کودکان را به شادی و شادمانی تشویق کردند، و چه خوب است، بهترین خدمت، خدمت به خلق خدا باشد. 

ملک خواهی خاطر نشان کزد: نیروهای هلال احمری وقتی سخن از انسانیت است، اولین نفراتی هستند که پا به میدان می گذارند و خود را ثابت می کنند. 

وی تصریح کرد: در آستانه سال نو هلال احمر شهرستان جوین ضمن حضور شبانه روزی در کمپ های امداد ونجات در جاده های شهرستان جوین از نیازمندان نیز غافل نشده و با اجرای طرح همای رحمت کمک های انسان دوستانه مردم را در سفره مستمندان قرار می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.