سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بعد از پیروزی مقابل گسترش فولاد شادابی را در چهره مردم دیدم.

ابراهیم زاده: این برد چهره مردم را شاداب کرد/ بدنبال کسب ۱۹ امتیاز دیگر هستیم

به گزارش قدس آنلاین، منصور ابراهیم زاده بعد از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری گفت: خوشحالم که بعد از بازی، شادابی را در چهره همه مردم حس می‌کنم. ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. آنها با یک بازی بسته به دنبال فرصت برای ضدحمله بودند تا به گل برسند. توانستیم این تاکتیک را خنثی کنیم. بازیکنان ما متین و باحوصله بودند. در نیمه اول کمی عجول بودند اما در نیمه دوم فرصت های زیادی به دست آوردند. از همه هواداران‌مان تشکر می‌کنم. امیدوارم سال خوبی را داشته باشید. عید را به مردم اصفهان تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: تمام ایده ما این بود که خودباوری و اعتماد به نفس بازیکنان مان را برگردانیم. ما می‌خواستیم درون آنها را از ناراحتی خالی کنیم و توان آنها را بالقوه کنیم. خوشبختانه  اولویت ما ایجاد نظم در همه خط‌های تیم بود. این تغییرات به خاطر نظم بیشتر است. یک اردو از بیستم تا بیست و هفتم اسفند در کیش یا بندرعباس خواهیم داشتیم. بعد از آن استراحت می کنیم و کارمان را از سوم فروردین آغاز می کنیم.

ابراهیم زاده همچنین خاطرنشان کرد: ما هدف گذاری کرده ایم. وقتی که به اینجا آمدم ۹ مسابقه پیش رو داشتم. از زمانی که آمدم استراتژی که با بازیکنانم مشخص کردیم این بود که اگر بتوانیم از ۹ بازی ۱۹ امتیاز بگیریم در حد قهرمانی ظاهر شده‌ایم. ما باید خودمان را محک بزنیم تا برای سال آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.