قزوین_ دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی در قزوین گشایش یافت.

دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب در قزوین کلید خورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیصد و پنجاه و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی و دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب قزوین با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین شامگاه جمعه گشایش یافت.

در سیصدوپنجاه و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی و دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب قزوین با توزیع بن کتاب علاقمندان می توانند با ۲۰ درصد تخفیف کتب خود را خریداری کنند و بین ۱۰ تا ۲۰ درصد نیز از سوی ناشران تخفیف ویژه پیش بینی شده است و در این نمایشگاه که تا ۱۶ اسفندماه برپاست ۳۲۳ ناشر از سراسر استان و ۲۳ ناشر از قزوین آخرین نشریات، کتب و دست نوشته و آثار قلمی خود را در ۲۰۲ غرفه در فضایی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در معرض دید و فروش شهروندان قرار داده اند.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ بعدازظهر تا ۱۶ اسفندماه به محلی دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین واقع در بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی، جنب صدا وسیما مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در آئین افتتاحیه این نمایشگاه، دسترسی آسان به کتاب و تازه های نشر، کمک به کاهش هزینه کتاب را از مهمترین رویکردهای اداره ارشاد قزوین عنوان کرد و گفت: با برگزاری نمایشگاههای کتاب بستر این کار محقق شده است.

اکبر اسکندرنژاد یادآور شد: قزوین در ردیف ۲۰ شهر برگزیده از بین ۶۰۰ شهر کشور، داوطلب پایتخت کتاب است.

وی اضافه کرد: در سالجاری بن کارت های ۵۰ و ۱۰۰ هزارتومانی در نمایشگاه توزیع می شود که پیشنهاد می کنیم بانک عامل با توزیع بن ۲۰ هزار تومانی خرید کتاب زمینه دسترسی دانش آموزان به کتاب را مهیا کند.

 بهمن رضوانی مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزیر ارشاد اسلامی، استاندار قزوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امام جمعه موقت قزوین، شهردار، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری،  مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین، مدیرکل کتابخانه های استان و جمعی از ناشران و فعالان فرهنگی و فروشندگان کتاب از جمله مهمان های ویژه افتتاح این نمایشگاه بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.