ساری- رئیس هیأت انجمن ورزشی مازندران از عدم همکاری اداره کل گردشگری مازندران در راستای توسعه گردشگری ورزشی انتقاد کرد و گفت: چندین مکاتبات با این اداره کل در راستای تقویت رشته های ورزشی که توسعه گردشگری را بدنبال دارند صورت گرفت که متاسفانه تاکنون ترتیب اثر داده نشد.

اداره کل گردشگری مازندران برای توسعه گردشگری ورزشی همکاری نمی کند

سید یاسر سلیم بهرامی بعد ازظهر جمعه در حاشیه مسابقات لیگ دارت مازندران در جمع خبررنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه جت اسکی و ورزش های هوایی به تنهایی می توانند هزینه های این هیات را تامین کنند، اظهار کرد: ورزشکاران مازندرانی برای برخی از رشته های پروازی به سیستان و بلوچستان می روند در حالیکه این پتانسیل در استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۴۰۰ ورزشکار از کشور برای مسابقات هوایی به ترکیه رفتند و موجبات خروج میلیون ها دلار ارز از کشور شد درصورتی که مازندران توانایی برگزاری این مسابقات را دارد.

رئیس هیأت انجمن ورزشی مازندران از راه اندازی سایت چتر بازی ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: ورزشکاران خارجی نیز از این سایت پروازی استفاده می کنند.

سلیم بهرامی به حضور بیش از ۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزش های همگانی اشاره کرد و افزود: رشته های ورزشی این انجمن در حال شکل گیری است و در حال حاضر ۲۰ شهرستان در کمیته های مختلف هیأت های انجمن ورزشی در حال فعالیت هستند.

وی یادآور شد: متاسفانه سالن های اختصاصی برای توسعه رشته های ورزشی در اختیار نداریم.

رئیس هیأت انجمن های ورزشی مازندران در پایان تاکید کرد: زیرساخت های توسعه ورزش جت اسکی در استان وجود دارد ولی متاسفانه همکار بین بخشی در این راستا صورت نمی گیرد.

سلیم بهرامی در پایان رشته دارت را مفرح خواند و از خانواده ها خواست به این ورزش خانوادگی بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.