کرج - رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه تجارت حلال در ایران کمرنگ تر شده است، گفت: کشورهایی از جمله ترکیه ، مالزی و عربستان در این بخش فعالیت بیشتری داشته اند.

فعالیت ایران در حوزه «تجارت حلال» کمرنگ تر شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین رحیم بنا مولایی صبح امروز شنبه در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: در سفر هیئت لهستانی به ایران توافق خوبی انجام گرفت و زمینه مشارکت دو کشور بسیار رضایت بخش بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا درصدد توسعه صادرات در استان البرز هستیم گفت: فرودگاه پیام ظرفیت مناسبی برای این منظور خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی با بیان اینکه در سفر هیئت تجاری آلمان به استان البرز گفتگوهای خوبی انجام گرفت، افزود: امیدوارم این سفر زمینه ساز توسعه صادرات بین دو کشور شود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه تجارت حلال در ایران کمرنگ تر شده است، خاطرنشان کرد: کشورهایی از جمله ترکیه، مالزی و عربستان در تجارت حلال فعالیت داشته اند لذا درصدد ایجاد احیای این مهم  در بازارهای اروپایی هستیم.

بنا مولایی اضافه کرد: چند شرکت استان البرز برای فروش خشکبار به ارمنستان به نتیجه رسیده اند همچنین درفرودگاه پیام هم جلسات خوبی برگزار شد تا این فرودگاه به عنوان  فرودگاه مسافربری هم فعالیت کند.

وی  با اشاره به اینکه از صنعت گران استان البرز برای به دست آوردن بازار ارمنستان دعوت شده است، عنوان کرد: در سال جاری سفر هیئت ۱۵ نفره‌ای از استان البرز به کشورهند برای گفت‌وگو در زمینه صنایع و پتروشیمی انجام می شود.

رییس اتاق بازرگانی استان البرز در پایان افزود:  بخشودگی جرائم مالیاتی مودیان فعال در حوزه تولید و صنعت اقدام  بسیار خوبی خواهد بود چراکه  فعالیت در حوزه صنعت پیشرفت شایانی خواهدداشت  وشرایط اقتصادی بهبود می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.