کرمان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه از ۱۵۷۴.۶ میلیاردتومان اعتبارات بودجه استان در سال جاری، ۶۰۴ میلیارد تومان تاکنون به استان تخصیص پیدا کرده است، گفت: شاهد افزایش چشمگیری در میزان مصوبات تخصیص یافته به استان بودیم به طوری که در سال گذشته این میزان اعتبار ۲۲۹ میلیارد تومان بوده که در سال جاری به ۶۰۴ میلیاردتومان رسیده است.

تخصیص ۶۰۴ میلیاردتومان از اعتبارات بودجه استان کرمان در سال جاری

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، جعفر رودری ظهر شنبه در جلسه بررسی وضعیت جذب اسناد خزانه استان با حضور استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) با بیان اینکه باید مدیران دولتی برای جذب اعتبارات اسناد خزانه تا پایان سال جاری تلاش خود را بیشتر کرده تا برگشتی به مرکز نداشته باشیم، تصریح کرد: سال گذشته میزان مصوبات بودجه استان ۱۱۰۲ میلیاردتومان بوده که در سال جاری این رقم به ۱۵۷۴.۶ میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه از این میزان اعتبار،  ۶۰۴ میلیارد تومان تاکنون به استان تخصیص پیدا کرده است، اظهار کرد: شاهد افزایش چشمگیری در میزان مصوبات تخصیص یافته به استان بودیم به طوری که در سال گذشته این میزان اعتبار ۲۲۹ میلیارد تومان بوده که در سال جاری به ۶۰۴ میلیاردتومان رسیده است.

رودری با بیان اینکه از این میزان اعتبارات تخصیص یافته، ۴۲۶ میلیارد تومان به صورت اسناد خزانه بند «و» و «ه» بوده است، افزود: از میزان اعتبارات تخصیص یافته اسناد خزانه استان متاسفانه تاکنون ۵۷ میلیارد تومان معادل ۱۳.۵ درصد جذب شده که نیازمند تلاش جدی مدیران استانی در این راستا هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به دستگاه های اجرایی که بیشترین جذب اعتبارات اسناد خزانه را داشته اند، اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای، اداره کل راه و شهرسازی، استانداری و ... بیشترین اعتبارات را در سال جاری تاکنون جذب کرده اند که باید تا پایان سال سعی کنیم باقی مانده این اسناد را نیز جذب کنیم.

وی با اشاره به اسناد یک ساله و دوساله خزانه، خاطر نشان کرد: از ۴۲۶ میلیارد تومان اسناد خزانه، ۳۱۳ میلیارد تومان به صورت اوراق ۲ ساله بوده که تاکنون ۷۵ درصد آن جذب شده و ۱۱۳ میلیارد تومان به صورت اوراق یکساله بوده که تاکنون ۵۰ درصد آن توسط دستگاه های اجرایی استان جذب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.