اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، سه مصوبه جلسه ۹ اسفند هیات وزیران را به دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ کرد.

جهانگیری ۳ مصوبه هیات وزیران را به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد

به گزارش قدس آنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور سه مصوبه جلسه ۹ اسفند هیات وزیران را برای اجرا به دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ کرد.

مصوبه «اصلاح آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی» برای اجرا به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اتاق تعاون ایران ابلاغ شده است.

مصوبه «مجاز بودن سازمان ملی بهره‌وری ایران نسبت به خرید دو دستگاه خودروی تولید داخل» نیز برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان اداری استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده است.

مصوبه «اصلاح آیین‌نامه اجرایی قانون امور گمرکی» نیز سومین مصوبه هیات وزیران است که از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.