تیم فوتبال استقلال تهران در حالی از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا میهمان العین امارات است که در هفته‌های گذشته چند بازیکنش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

آخرین وضعیت مصدومان استقلال قبل از دیدار با العین

به گزارش قدس آنلاین، آبی پوشان تهران پس از پیروزی بر پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز سه شنبه به مصاف العین امارات می روند. آبی پوشان در شرایطی برای این دیدار حساس آماده می‌شوند که در هفته‌های گذشته چند بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت قادر به حضور در زمین نبوده‌اند.

به جز پادوانی و قائدی که شدت مصدومیت آنها به حدی است که تا پایان فصل قادر به همراهی کردن آبی‌ها نیستند، شرایط چند بازیکن این تیم هم تا حدودی مبهم است. پژمان منتظری مدافع باتجربه آبی پوشان که بعد از دیدار با الریان در همین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آسیب دید به شرایط مسابقه بازگشته و در صورتی که شفر تمایل به استفاده از این بازیکن داشته باشد مشکلی از این بابت ندارد.

بویان، هافبک مقدونیه‌ای آبی پوشان که هنوز از او در این تیم رونمایی نشده است، حضورش در این بازی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد. بویان با یک روز تاخیر و به همراه معاون پزشکی آبی پوشان راهی امارات شد و گفته می‌شود وی باید ابتدا در تست نهایی پزشکی شرکت کند و در صورت تایید مجوز حضور در دیدار مقابل العین را پیدا کند. هرچند گفته می‌شود این بازیکن در دربی هم می‌توانست دقایقی به میدان برود که کادر فنی آبی‌ها ترجیح داد روی سلامت این بازیکن ریسک نکند.

میلاد زکی پور دیگر بازیکن آسیب دیده تیم استقلال بود که چند هفته‌ای را به همین دلیل از دست داد. زکی پور هم به شرایط سلامتی بازگشته و در صورت نیاز قادر است مقابل العین به میدان برود. شفر در این منطقه یک بازیکن آماده دیگر مثل امید نورافکن را دارد که این بازیکن هم البته به تازگی از بند آسیب دیدگی رها شده و در دربی هم در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گرفت.

بهنام برزای یکی دیگر از بازیکنان آسیب دیده آبی پوشان است که این یکی در حال سپری کردن دوره درمانی‌اش است و حتی کاروان آبی پوشان را در سفر به امارات همراهی نکرده است.

تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۸:۵۰ روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه در شهر عین امارات میهمان تیم  العین است. این بازی از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.