کرج- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرزبا بیان اینکه رتبه اول رونق تولید و اشتغال در کشور را در اختیار داریم، گفت: برای حفظ این شرایط و حرکت به سوی توسعه تولید می بایست فعالیت های بیشتری انجام شود.

البرز رتبه اول رونق تولید کشور را دارد/ضرورت توجه به سرمایه گذاری خارجی

ایرج موفق در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: از دیگر دستاوردهای مهم استان در بخش های مختلف تولیدی می توان به رتبه دوم نوسازی صنایع و رتبه نخست صنایع غذایی در کشور اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به صنایع دارویی ایجاد شده و موفقیت در افزایش تولید و صادرات دارو می توان به درخشش استان البرز در زمینه تولید در کشور نیز اشاره کرد.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به برنامه های سال آینده گفت: می بایست با توجه بیشتر به بخش سرمایه گذاری رشد و توسعه در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی افزایش یابد.

موفق ادامه داد: توسعه واحد های تولیدی موجود جهت حفظ روند موفقیت آمیز و ایجاد اشتغال از دیگر برنامه های اداره صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

وی به اهمیت استفاده از سرمایه گذاران خارجی در واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: مجوز سرمایه گذاران خارجی می بایست جهت ساماندهی برنامه های مورد نظر اداره صنعت، معدن و تجارت به جمع بندی نهایی برسد.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: به طور حتم مشارکت با سرمایه گذاران خارجی جهت توسعه واحدهای تولیدی باید در مسیر هموارتری حرکت کند تا به نتایج بهتری دست یابیم.

این مسئول به برنامه های مورد نظر فرودگاه پیام نیز اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های مدنظر در سال آینده ایجاد پروازهای مسافربری در این فرودگاه می باشد که تاکنون زمان دقیقی برای آن پیش بینی نشده است.

وی تصریح کرد: تاکنون فعالیت های تولیدی در سطح استان موفقیت آمیز بوده و با توجه به رتبه های بدست آمده در کشور این روند قابل مشاهده است اما جهت حفظ این شرایط و حرکت به سوی توسعه تولید می بایست فعالیت های بیشتری انجام گیرد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی براینکه به عملکرد خودتان در حوزه صنعت، معدن و تجارت نمره چند می دهید، گفت: دیگران باید این عملکرد را قضاوت کنند اما به نظرم با توجه به اتفاقات خوبی که در سال جاری در حوزه تولید وصنعت رقم خورد نمره قابل قبولی گرفته ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.