ساری- مدیرعامل مجتمع تفریحی و تجاری دنیای آرزو ساری سیستم گردشگری مازندران را ناکارآمد خواند و گفت: وظایف و شرح سازمانی گردشگری استان با نیازهای روز جامعه انطباق ندارد.

سیستم گردشگری مازندران ناکارآمد است / مرکز تجارت جهانی مازندران در ساری احداث می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرهاد شاهسوارانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به سوال قدس آنلاین اظهار کرد: ناتوانی مجموعه گردشگری مازندران ناشی از نبود اعتبارات نیست بلکه در بازه های زمانی که مشکلات مالی وجود نداشت، کار و تلاش صورت نگرفت.

وی با اشاره به اینکه قوانین خوبی داریم اما از قوانین استفاده درستی نمی شود، اضافه کرد: متاسفانه برخی  بخشنامه ها و قوانین مانع پیشرفت هستند.

مدیرعامل مجتمع تفریحی و تجاری دنیای آرزو ساری با بیان اینکه مازندران درگیر بخشی نگری است، اضافه کرد: تا وقتی که بخشی نگری در مازندران حاکم است و تنها به فکر شهر، روستا و محله خودمان هستیم و به مازندران فکر نمی کنیم، موانع از سر راهمان برداشته نخواهد شد.

شاهسوارانی با اعلام اینکه برنامه ای برای توسعه مازندران وجود ندارد، تاکید کرد: مازندران نیاز به همدلی داشته و اگر نگاه کلان حاکم شود، توسعه شهرها و روستاهای استان اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در رابطه با تاخیر در اتمام این پروژه گفت: برخی مسئولین مانع کار هستند و با تغییر متعدد مدیریت ها در سطح استان و ساری، ۲ سال زمان را از دست دادیم.

خیر مدرسه ساز مازندرانی در پاسخ به سوال قدس آنلاین، مدرسه سازی را یک توفیق، شانس و هدیه خداوندی دانست و تاکید کرد: بنیاد فرهنگی آرش یکی از سهام داران این پروژه است که تمام عوایدش صرف مدرسه سازی خواهد شد.

شاهسوارانی از احداث پروژه مرکز تجارت جهانی مازندران در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: جزئیات این پروژه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع تفریحی و تجاری دنیای آرزو ساری با گلایه از سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: متاسفانه یکسال است که تامین اجتماعی لیست کارکنان مان را تحویل نمی گیرد و به بهانه اینکه شما پیمان کار هستید، از ارائه خدمات به کارگران مان سر باز می زند.

شاهسوارانی دریای مازندران را فرصت بزرگی خواند و افزود: پیشنهاد سرمایه گذاری در سواحل ساری را ارائه کردیم که متاسفانه با طرح مان تنها به مدت یکسال موافقت شد و عملاً امکان سرمایه گذاری را از ما دریغ کردند.

وی فاز دوم این پروژه را شامل ۵ هزار مترمربع هایپرمارکت، ۴ پردیس سینمایی و یکهزار مترمربع پارکینگ دانست و گفت: این فاز اقتصادی نبوده و در راستای رفاه حال شهروندان اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.