۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 591421

رئیس هیات فوتبال خراسان قصد دارد از علی کریمی شکایت کند.

شکایت دوباره از علی کریمی

به گزارش قدس آنلاین، علی کریمی روز جمعه در حضور اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود و پدیده و در حضور معاون دادستان مشهد از رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی عذرخواهی کرد تا به واسطه توهین زشتی که به وی کرده بود از شکایتش صرفنظر کند.

با عذرخواهی علی کریمی از برادران، رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی از شکایت خود علیه کریمی صرفنظر کرد تا علی کریمی به همراه تیمش به فرودگاه برود. اما علی کریمی یک روز پس از این اتفاق در کانال تلگرامی خود رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی و رئیس هیات فوتبال گیلان را با لفظ "غلام حلقه به گوش" مورد خطاب قرار داد.

حالا گفته می‌شود محمد مهدی برادران بنا دارد به واسطه توهین دوباره علی کریمی از وی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کند از طرفی پرونده توهین ناشایست علی کریمی در تونل ورزشگاه امام رضا (ع) نیز دوباره به جریان افتاد!

نکته جالب توجه اینجا بود که علی کریمی در نشست روز جمعه در حضور بیش از پانزده نفر رسما از برادران عذرخواهی کرد و مدعی شد از فرط فشار شکست این توهین زشت را انجام داده و بابت آن شرمنده است اما خیلی زود نظر خود را تغییر داد و دوباره دست به گوشی شد تا از طریق کانالش به برادران حمله کند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.