تبریز- استاندار آذربایجان شرقی کیفیت کالا را شرط دوام واحد تولیدی اعلام کرد و افزود در بازار رقابتی امروز واحدهایی که تولید استاندارد داشته باشند موفق هستند.

کیفیت کالا شرط دوام واحد تولیدی است

به گزارش قدس آنلاین، مجید خدابخش ظهر امروز یک شنبه در سومین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: حق با مشتری بوده و مشتری شاه است عبارت ها و واژه هایی هستند که در ادبیات مدیریت بازرگانی دنیا رایج هستند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت لازمه کار است افزود: اگر کالای تولیدی کیفیت لازم را نداشته باشد امکان تداوم کار برای واحد تولیدی میسر نیست .

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در پایان سال شمسی ایرانی در دنیا از نظر اقتصادی هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد ابراز داشت : با آغاز سال جدید شمسی در ایران حداقل ۱۰درصد دستمزد کارگران اضافه می شود، هزینه آب و برق و گاز نیز افزایش پیدا می کند و هزینه های مضاعفی بر واحدهای تولیدی تحمیل می شود.

وی افزود:  این هنر تولیدکنندگان ایرانی است که بتوانند در شرایط تحریم و نوسانات ارزی رقابت کرده و در مقابل وارات بتوانند تولید استاندارد داشته و صادرات انجام دهند.

استاندار آذربایجان شرقی  با اشاره به رتبه اول آذربایجان شرقی  در صادرات غیر نفتی گفت: آذربایجان شرقی چند سال است که در صادرات غیر نفتی رتبه اول را به خود اختصاص داده است .

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جرئت و جسارت واحدهای تولیدی در حضور داوطلبانه برای ارزیابی توسط کمیته فنی این جشنواره خاطرنشان کرد: واحدهایی که داوطلبانه آمده اند همه آنها جزو برترین ها هستند چرا که آنها در یک شرایط سخت و با وجود مشکلات زیاد توان رقابتی در خود ایجاد کرده و با جرئت و جسارت تمام به صحنه آمده اند.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.