یک نامزد فدراسیون تیراندازی با کمان به دلیل عدم ثبت‌نامش به بازرسی وزارت ورزش شکایت کرد.

شکایت یک نامزد ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان به بازرسی

به گزارش قدس آنلاین،  ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان فردا (دوشنبه) به پایان می‌رسد. امروز در جریان ثبت‌نام، دباغ دبیر مجمع اعلام کرد برخی از نامزدها به دلیل اینکه شرایط لازم را ندارند، نمی‌توانند ثبت‌نام کنند.

مهدی مسعودی یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان در گفت‌وگو با فارس درباره مشکلی که داشت، گفت: یکی از مواردی که در آیین‌نامه مطرح شده، سابقه 4 سال مدیریت است. در آیین‌نامه آمده نامزدهای بنگاه‌های اقتصادی 4 ساله سابقه مدیریت عالی داشته باشند. من عضو هیات مدیره هستم اما مسئول ثبت‌نام به من گفت باید مدیرعامل باشی در حالی که چنین چیزی در آیین‌نامه نیامده است.

وی افزود: من هم عضو شورای شهر آشتیان و هم مشاور مدیرکل ورزش استان هستم که باز هم قبول نکردند. به آنها گفتم هیات مدیره مدیرعامل را انتخاب می‌کند و پستی که من دارم از مدیرعاملی هم بالاتر است. فکر می‌کنم آنها تفسیر قانونی می‌کنند و هر شخصی را که دوست دارند، ثبت‌نام می‌کنند.

این نامزد ریاست فدراسیون در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: نمی‌توانند مقابل در به من بگویند شما را ثبت‌نام نمی‌کنیم. آنها باید همه را ثبت‌نام کنند در نهایت وقتی نامزدها مورد بررسی قرار می‌گیرند، رد می‌شوند. در ثبت‌نام ریاست‌جمهوری هم همین طور است و در پایان به افراد می‌گویند چون رجال سیاسی نیستند نمی‌توانند نامزد شوند.

مسعودی با اشاره به حضورش در وزارت ورزش، عنوان کرد: در وزارت ورزش از اتاقی به اتاق دیگر پاس داده شدم. داورزنی هم گفت باید به فدراسیون مراجعه کنم. در فدراسیون با چه کسی صحبت کنم؟ در آخر هم به بازرسی وزارت شکایت کردم.

رضا کیارستمی دبیر فدراسیون تیراندازی نیز در واکنش به این اتفاقات به فارس گفت: فدراسیون کاره‌ای نیست که اجازه دهد یا خیر. فدراسیون دخالتی ندارد و بحث وزارت ورزش مطرح است. بخشنامه‌ای به وزارت آمده که فدراسیون‌ها باید برای انتخابات اجرایی کنند. یکی از بندها نیز در خصوص سابقه مدیریتی است. عضو هیات مدیره نمی‌تواند نامزد شود و باید مدیرعامل باشد. البته مدیرعامل هم باید از صنف مربوطه تاییدیه بیاورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.