زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از مردم استان زنجان به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

۳۸۰۰نفر زنجانی به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل طهماسبی ظهر یکشنبه در نشست خبری اردوهای راهیان‌نور در محل سپاه انصارالمهدی (عج)  استان زنجان با بیان اینکه امروز بهترین راه معرفی سبک زندگی شهدا برای مقابله با هجمه‌هایی است که دشمنان اسلام به راه انداخته‌اند، افزود: بی‌تردید اردوهای راهیان‌نور را باید بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی در کشور دانست که رسانه‌ها باید در این زمینه اطلاع‌رسانی شایسته‌ای را انجام دهند تا نقش این اردوها بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های مختلفی در اردوی راهیان‌نور در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این اردو امسال در بخش دانشجویی از ۱۶ تا ۲۴ اسفند با حضور دانشجویان استان برگزار خواهد شد که امسال ۱۲۰۰ دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

طهماسبی در ادامه با یادآوری اینکه خوشبختانه شاهد برگزاری اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی در سال‌جاری بدون روی دادن حادثه بودیم، اظهار کرد: مهم‌ترین اصل در برگزاری اردوهای راهیان‌نور، بحث ایمنی است که از اهمیت زیادی برخوردار است، لذا با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم امسال به این مهم دست یابیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا با برگزاری صحیح اردوهای راهیان‌نور، از ظرفیت واقعی این اردوها که تبیین سبک زندگی شهدا است، استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: معتقدیم در بحث اردوهای راهیان‌نور باید به ابعاد منطقی، حماسی و عاطفی توجه شود که در این بخش روایت‌گری و استفاده از روحانیون و رزمندگان در تبیین حماسه دفاع‌مقدس اهمیت دارد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.