بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید نقشه‌ای جامع در زمینه محل استقرار امداد خودرو مشخص شود و فعالیت‌های آنها در شیفت‌های معین ارائه شود.

خدمات امداد خودرو در استان خراسان جنوبی ساماندهی شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی علوی‌مقدم ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان خراسان جنوبی اظهار داشت: باید نقشه‌ای جامع در راستای محل استقرار امداد خودرو مشخص شود.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید تمام توان خود را در زمینه اجرای بهتر طرح چهارشنبه پایان سال و نوروز به کار گرفته و هماهنگی‌های لازم را با پلیس و سایر نهادهای مربوطه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بیمه ایران نیز به نمایندگی از سایر بیمه‌ها باید در ایام نوروز کشیک بیمه‌ای بگذارد.

علوی‌مقدم همچنین در کارگروه استانی ساماندهی گلزار مطهر شهدا حضور یافت و در این جلسه اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط باید اعتبارات قابل قبولی را به منظور ساماندهی گلزار شهدا در نظر گرفته و این مهم را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه برکت و شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی به خون شهدا است اظهار داشت: اگر برای تکریم و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا کم کاری و یا کم توجهی صورت گیرد در واقع در حق خود و نظام ظلم شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبیبا بیان اینکه هر چه برای شهدا و خانواده‌های این عزیزان خدمت ارائه شود نخواهیم توانست پاسخگوی ایثار و فداکاری آنها باشیم افزود: جلسه کارگروه باید حداقل به صورت فصلی برگزار شود و در این خصوص کمیته‌ای فنی ذیل آن نیز تشکیل شود.

علوی‌مقدم با اشاره به اینکه لیست گلزارها و نیازهای آنها باید از سوی بنیاد شهید استان احصاء و به دستگاه‌های مربوطه ارائه شود گفت: دستگاه‌های زیر مجموعه موظفند از اعتبارات خود برای ساماندهی گلزارهای نیمه تمام اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه دفتر امور شهری و شوراها و نیز دفتر روستایی استانداری باید نظارت کامل بر ساماندهی گلزار شهدا داشته باشند عنوان کرد: خدمت به شهداء تکلیفی شرعی است که تمامی مسئولان باید بر این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.