بجنورد-فرمانده انتظامی خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری قاتلان فراری در شهرستان مانه و سملقان،  در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد. 

قاتلان جوان ۲۴ ساله در خراسان شمالی دستگیر شدند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا  مظاهری با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در سه روز پیش در یکی از محلات شهرستان مانه و سملقان، بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند ودود نفر از همدستان قاتلان را دستگیر وتحقیقات خود را آغاز کردند. 
فرمانده انتظامی استان با اعلام این مطلب که متهمان اصلی  از محل متواری شدند،بیان کرد: با اعترافات متهمان دستگیر شده قاتلان اصلی این جوان ۲۴ ساله در همان لحظات اولیه شناسایی و ماموران در صدد دستگیری آنها شدند. 
وی افزود:ماموران انتظامی با انجام اقدامات  اطلاعاتی و تخصصی ،محل اختفاء یک نفر از  قاتلان را شناسایی ودر یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سردار مظاهری تصریح کرد: متهم دستگیر شده به معاونت در جرم اعتراف و دو نفر قاتل اصلی را معرفی کرد .
وی در ادامه بیان داشت: ماموران موفق به دستگیری ۲ نفر از دیگر متهمان شدند و متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند.
این مقام ارشد انتظامی گفت : هر۳ متهم پس از تشکیل پرونده قضایی و تحقیقات اولیه با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند وتحقیقات تکمیلی وباز سازی صحنه ادامه دارد. 
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی  در خاتمه با بیان اینکه دستگیری ۳ نفر از متهمان به  قاتل در کمتر از سه روز موجبات رضایتمندی شهروندان وخانواده مقتول را درپی داشت خاطرنشان کرد: پلیس وظیفه ذاتی خود می داند ضمن اعمال قانون با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.