تیم فوتبال استقلال در حالی به مصاف العین امارات می رود که هواداران این تیم هنوز هم خاطره تلخ شکست سنگین فصل قبل برابر این تیم پر ستاره را از یاد نبرده اند.

استقلال بدنبال انتقام از العین امارات/ آیا نسخه تازه شفر در راه است؟

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی در دربی پایتخت با روحیه‌ای عالی و شرایط فنی ایده‌آل راهی امارات شد تا سه‌شنبه به مصاف العین برود. آبی پوشان فصل گذشته شکست سنگین ۶ بر یک را از این تیم اماراتی خوردند و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. آن باخت سنگین برای هواداران باشگاه خیلی تلخ بود و یکی از نکات کارنامه منفی علیرضا منصوریان در استقلال به حساب می‌آمد.

استقلال با هدایت شفر کاملا تغییر کرده است. تیمی که توانسته الهلال عربستان و پرسپولیس را شکست بدهد و در لیگ قهرمانان آسیا هم صدرنشین گروه D شده است. خط هافبک استقلال آنقدر قدرتمند ظاهر می‌شود که شفر صراحتا می‌گوید که بهترین‌ هافبک‌های فوتبال آسیا را در اختیار دارد.

العین هم نسبت به فصل گذشته بسیار قدرتمندتر شده . این تیم اکنون در صدر جدول لیگ امارات است و زوران مامیچ کروات هدایت آن را برعهده دارد. شفر آلمانی دوست دارد دومین مربی کروات را در کمتر از ۲ هفته شکست بدهد! او بعد از بردن برانکو اکنون مترصد شکار دومین مربی از کرواسی است.

العین البته بازیکنانی همچون عمر عبدالرحمان را در اختیار دارد و قطعا استقلال بازی بسیار دشواری پیش رو دارد اما هواداران فوتبال ایران دلخوش به توانایی‌های فنی شفر و آنالیز دقیق او و پسرش از العین هستند تا انتقام شکست سنگین فصل گذشته را از العین در خانه‌اش بگیرند.

استقلال اگر مثل بازی با پرسپولیس هوشمندانه و با تمرکز بازی کنند، پیروزی دور از دسترس آنها نخواهد بود. هرچند مساوی هم در امارات برای استقلال نتیجه بدی محسوب نمی‌شود.

کارشناسان این گروه را گروه مرگ نامیده‌اند با این حال آبی پوشان می‌توانند به سلامت از این گروه عبور کنند به شرطی که دچار غرور نشوند و همچنان تیمی تاکتیک پذیر و بی‌حاشیه تحت هدایت شفر باشند. 

برنامه مسابقات گروه B

العین امارات - استقلال ایران ساعت ۱۸:۵۰

الهلال عربستان - الریان قطر ساعت ۲۰:۴۵

جدول گروه B

۱- استقلال ایران ۴ امتیاز

۲-الریان قطر ۲ امتیاز

۳- العین امارات ۲ امتیاز

۴- الهلال عربستان بدون امتیاز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.