شهرکرد-مدیریت شعب بانک صادرات استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری ۲ هزار و ۷۶۰ فقره تسهیلات کشاورزی به ارزش ۵۹۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

بیش از ۲ هزار فقره تسهیلات کشاورزی در سال جاری پرداخت شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فتاح رستگار شامگاه یکشنبه در شورای هماهنگی بانک های استان چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع ۵۴ شعبه بانک صادرات و ۱۶ واحد بانکی در سطح استان وجود دارد و در مجموع ۴۹۰ نفر پرسنل این بانک می باشد.

وی با اشاره به گردش مالی بانک صادرات استان در طول یک سال کاری گفت: بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان گردش مالی بانک صادرات در طول یک سال می باشد که این رقم  تا پایان بهمن ماه سال جاری به ۲۰ هزار و ۴۰۵ میلیارد تومان افزایش داشته است.

رستگار افزود: بیش از ۷ هزار دستگاه pos  ۸ هزار و ۹۲۰ دستگاه  OTT  در سطح استان وجود دارد، همچنین بیش از ۸۶ هزار همراه بانک فعال و بیش از ۹۷ هزار سپهر کارت صادر شده است.

مدیریت شعب بانک صادرات استان اظهار کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۷۶۰ فقره تسهیلات کشاورزی به ارزش ۵۹۵ میلیارد ریال و در بخش خدمات ۲۶ هزار و ۷۰۴ فقره تسهیلات به ارزش ۴ هزار میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط و همچنین تعداد ۴ هزار و ۴۸۰ فقمره تسهیلات مشارکتی پرداخ شده است.

وی گفت: در بخش اقتصاد مقاومتی در مجموع ۴۵ فقره پرونده معرفی که از این تعداد ۲۵ پرونده در حال بررسی، و ۳ طرح نیز بررسی و تایید و مبلغ ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و در مجموع ۲۵ میلیارد ریال در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی این بانک پرداخت شده است.

رستگار افزود: در سال ۹۵ در بخش نوسازی و بهسازی مسکن روستایی ۵۰۵ نفر از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان معرفی و تا کنون ۱۴۶ پرونده پرداخت شده است همچنین پرداختی های تسهیلات قرض الحسنه تعداد ۱۷۴۰ فقره وام به ارزش ۱۷۸ میلیارد ریال بوده است.

مدیریت شعب بانک صادرات چهارمحال و بختیاری در تاکید کرد:مهمترین مشکل بانک عدم پرداختی های معوقه از سوی بدهکاران تسهیلات می باشد که باعث شده مشکلات زیادی برای بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات جدید بوجود آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.