طالقان – رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان طالقان با بیان اینکه در مقایسه با سال گذشته ورزش این شهرستان روزهای پررونق تری را تجربه کرد گفت: مهمترین مشکل ما در ادوار گذشته گرمایش اماکن ورزشی در فصل سرد سال بود که در سال جاری مرتفع شد.

سال پررونقی در ورزش داشتیم/برگزاری ۱۵ جشنواره بومی محلی در طالقان

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: سالن های ورزشی واستخر شهرستان در کل ایام سرد سال فعال بود و ما به مدد دایر بودن این اماکن موفق به برگزاری مسابقات ورزشی و کلاس های آموزشی در رشته های مختلف شدیم.

رییس اداره ورزش وجوانان طالقان افزایش تعداد ورزشکاران این شهرستان در سال جاری را موید توسعه و حرکت رو به جلوی ورزش طالقان عنوان کرد و گفت: آمار دقیقی هنوز استخراج نشده است اما به نظرم به رشد ۲۰ درصدی در تعداد ورزشکار رسیده ایم.

عباسی برگزاری بیش از ۱۵ جشنواره ورزشی بومی محلی و همایش ورزش های همگانی در نقاط مختلف شهرستان طالقان وروستاها را نقطه قوت سال جاری عنوان کرد وگفت: این تعدد جشنواره ها سبب شده شاهد حضور گردشگران بی شماری در طالقان باشیم و به نوعی طالقان را به مرکز و پایلوت جشنواره های فرهنگی ورزشی مبدل کرده است.

متولی ورزش شهرستان طالقان تجهیز اماکن ورزشی به گاز شهری را یکی از اتفاقات فرخنده برای ورزش عنوان کرد وگفت: در بعد وسیع تر تجهیز شهرستان طالقان به نعمت گاز می تواند زمینه بازگشت سکنه به این شهر و افزایش جمعیت را فراهم کند و در ادامه شاهد رونق ورزش و افزایش ورزشکاران باشیم.

عباسی افتتاح جاده جدید هشتگرد به طالقان را یک اتفاق خوب برای این شهرستان دانست و گفت: دوری شهرستان طالقان از مرکز استان سبب شده بسیاری از فرصت های ورزشی از ین برود لذا با بهره برداری از این جاده این مشکل تا حدی حل می شود و قطعا ورزشکاران و تیم های ما به شکل پررنگ تری در مسابقات و رویدادهای استانی حضور بهم خواهند رساند.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان طالقان با تاکید بر ظرفیت های بالای این شهرستان در حوزه های مختلف گفت: طالقان از اقلیم آب وهوایی منحصر به فردی برخوردار است و با توجه به این موضوع می توانیم در زمینه توریسم ورزشی و توسعه کمپ های ورزشی گام های خوبی برداریم.

وی ادامه داد: ما در اداره ورزش وجوانان آمادگی داریم تا در جهت تسهیل سرمایه گذاری برای توسعه اماکن ورزشی کمک های لازم را داشته باشیم و در این مسیر به طور قطع هم مدیران استان و هم شهرستان پای کار هستند.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان طالقان خاطرنشان کرد: معتقدم در مجموع در سال ۹۶ توانستیم بیش از ۸۰ درصد ظرفیت موجود در ورزش را به کار بگیریم و بسیاری از اهداف وبرنامه ها را پیاده کنیم اما با این حال به این قانع نیستیم و معتقدم جایگاه این شهرستان با ظرفیت های موجود فراتر  است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.