کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز در استان و با مشارکت دستگاه های نظارتی با تعزیرات حکومتی خبر داد.

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز در استان کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، داریوش جودکی در جلسه مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسی، از اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز در استان کرمانشاه و با مشارکت دستگاه های نظارتی با تعزیرات حکومتی خبر داد.

وی هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی و همکاری بیشتر دو دستگاه در ارائه خدمت به مردم در ایام پایانی سال و اجرای هر چه بهتر طرح ویژه نظارتی نوروز عنوان کرد.

جودکی با تاکید بر اینکه مردم عملکرد ما را رصد می کنند، گفت: در حال حاضر با توجه به شکایات و تلفن های مردمی نارضایتی هایی در سطح بازار در بحث گرانفروشی و کنترل بازار وجود دارد و ما دستگاهای نظارتی موظف هستیم ارائه خدمت دهیم و انتظار همکاری بیشتر علی رغم همه مشکلات و تراکم فعالیت ها را داریم.

وی تقلیل پرونده‌های تخلفات اقتصادی را با وجود گزارشات و شکایات مردمی معنا دار توصیف کرد و خواستار بررسی این موضوع و برطرف کردن موانع برای پیشرفت امور شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، مسئله بعدی را شکایات مردمی در حوزه فیش، هزینه آب، برق، گاز و تلفن اعلام کرد.

 وی به عدم اعلام موجودی انبار ها و تخلف در واحد های صنفی عمده فروش اشاره کرد و خواستار ارائه لیست تعداد انبار ها ار سوی دستگاه های متولی شد.

جودکی در ادامه عدم درج قیمت را راه ورود به  تخلف از سوی واحد های صنفی ذکر کرد و گفت: بازرسان بایستی آن را مهم و جدی تلقی کنند.  

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از دیگر مشکلات را تقلب، قاچاق کالا، تفاوت قیمت کالای واحد در واحدهای صنفی مختلف، تفکیک وزن کارتن و نان شیرینی در قنادی ها، عدم صدور فاکتور از سوی واحد های صنفی، اخذ ارزش افزوده در سالن‌های غذا خوری و رستوران ها، عدم تشکیل پرونده در حوزه بهداشت و ... عنوان کرد.

کشف ۹۹۶۰۰ نخ انواع سیگار

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از محکومیت یک قاچاقچی به اتهام قاچاق ۹۹ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگارت خبر داد و گفت: در پی کسب اطلاع از منابع و مخبرین و پس از تعقیب و گریز خودرو  با شلیک تیر هوایی و نهایت پنچر کردن خودرو متوقف و پس از بازرسی از خودرو حامل مقدار قابل توجهی انواع سیگارت کشف و شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بر اساس نحوه اظهارات، دفاعیات بلا و جه و غیر موثر متهم و به دلیل عجز از ارائه مدارک مثبته و اذعان صریح به علم و اطلاع از موضوع قاچاق، پس از جری تشریفات قانونی تخلف انتسابی را محرز  و متهم را علاوه بر ضبط کالا به جریمه  ۸۲۹  میلیون و ۴۵۰ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.