گرگان- دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در ایام نوروز تمام بیمارستان‌های گلستان فعال است و با تمام ظرفیت کار می کنند.

بیمارستان های گلستان در نوروز فعال است

به گزارش قدس آنلاین، عباس بدخشان، ظهر دوشنبه، در همایش استانی سلامت نوروزی اظهار کرد: در ایام نوروز بیمارستان‌ها باید فعال باشند و آن کال‌ها با حداکثر توان ارائه خدمت کنند.

وی افزود: در این مدت اگر مشکلی به دلیل کمبود نیرو تخصصی به وجود آمد باید شهرستان‌های مجاور هم‌پوشانی کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از نظارت‌های شبانه‌روزی مؤسسات خصوصی، عمومی و غیردولتی خبر داد و گفت: اکیپ‌هایی در قالب آمبولانس‌ها و یا اتوبوس آمبولانس‌ها در برخی از نقاط حادثه‌خیز مستقر می‌شوند تا در صورت لزوم خدماتی ارائه دهند.

بدخشان بابیان اینکه اقدامات وسیعی در حوزه غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: تأمین داروهای موردنیاز به‌ویژه برای بیماران خاص و دیالیزی ازجمله برنامه‌های مهم است که در دستور کار دانشگاه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برای نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی روزانه ۲۵۰ اکیپ در سطح استان فعالیت خواهند داشت.

معاون درمان و دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: کتابچه‌ای از آخرین اطلاعات مراکز درمانی جهت اطلاع‌رسانی به مسافرین نوروزی تهیه شد و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و ستاد هدایت دانشگاه به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت است.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.