اهواز - مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از برگزاری کارگاه یک روزه خبر نویسی ویژه سمن ها در اهواز خبر داد.

کارگاه خبر نویسی ویژه سمن ها در خوزستان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق کریمی کیا  با اشاره به ضرورت آشنایی اعضای سمن ها با انواع رسانه و اصول نگارش حرفه ای در خصوص فعالیت هایی که انجام می دهند، عنوان کرد: سمن ها باید بتوانند فعالیت های خود را به صورت هدفمند به اطلاع شهروندان برسانند.

کریمی کیا یکی دیگر از اهداف برگزاری این کارگاه خبر نویسی را توانمندسازی سمن های استان و فراگیری مهارت های لازم از جمله مستند سازی دانست و گفت: ارتقای سطح آگاهی مدیران سمن ها نسبت به تاثیرگزاری رسانه های اجتماعی، بالا بردن کیفیت فعالیت ها و ایجاد انگیزه برای فعالیت های اثر بخش تر، از دیگر اهداف این دوره یک روزه است.

وی ضمن اظهار امیدواری برای برگزاری دوره های پیشرفته گزارش نویسی و یادداشت نویسی در آینده نزدیک، اظهار کرد: در این کارگاه که با تدریس زینب شریفی، استاد ارتباطات دانشکده خبر اهواز برگزار می شود؛ اعضا و نماینده سمن ها با تعریف حرفه ای خبر، ارزش های خبری، عناصر خبری، تفاوت اخبار و گزارش ها، شیوه لیدنویسی و غیره آشنا شدند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در پایان گفت: در حال حاضر حدود ۴۲۰ سمن وزارت کشوری، زیر نظر خانه سمن ها فعالیت می کنند. این سمن ها از استانداری و فرمانداری های شهرستان ها مجوز دریافت کرده اند و زمینه فعالیت آنها امور اجتماعی، اقوام، امور فرهنگی و گردشگری، محیط زیست و منابع طبیعی، بهداشت و درمان، امور زیرساختی توسعه، عمران و آبادی، امور بین الملل، ورزش و فناوری است. این کارگاه در روز چهاردهم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.