۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 591878

گناباد- به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی زنگ درختکاری در دبیرستان فرزانگان گناباد نواخته شد.

نواختن زنگ درختکاری درگناباد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین،  امروز سه شنبه به مناسبت  آغاز هفته منابع طبیعی زنگ درختکاری با حضور مسولین شهرستان در دبیرستان فرزانگان گناباد نواخته شد و چند نهال به یاد شهدای دانش اموز در محل این اموزشگاه توسط مسولین و دانش آموزان دختر غرس شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و ابخیز داری گناباد درحاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: در طول هفته بیش از ۵۲ هزار اصله نهال متناسب با آب وهوای این شهرستان در بین شهروندان جهت غرس توزیع خواهد شد.

مجتبی محرابی افزود :با توجه به خشکسالی های مکرر و کانونهای بادی در این شهرستان در سال گذشته بیش از ۵۰۰ هکتار از این کانونها نهالکاری شده و امسال هم همین مقدار نهال کاری می شود.

وی گفت : امسال ۱۸ طرح مشارکتی  با همکاری مردم در حوزه مرتع وبیابان زدایی و  به ویژه سماق کاری در بخش کاخک در دست اجراست.

رئیس اداره منابع طبیعی و ابخیز داری گناباد با درخواست از مردم جهت غرس نهال وهمکاری  در جهت حفظ نهال های غرس شده گفت: این اداره امادگی دارد تا اموزشهای لازم در جهت حفظ و کاشت وداشت نهال ارایه دهد.

در این مراسم ضمن نواختن زنگ درختکاری توسط معاون فرمانداری و رئیس اداره اموزش وپرورش شهرستان چند نهال به یاد شهدا غرس شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.