ساری- رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از در دست اجرا بودن ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی در استان خبر داد.

۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران در دست اجرا/ ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ غلامرضا شریعتی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به سوال قدس آنلاین، خاطرنشان کرد: بعنوان نمونه، آبرسانی به روستای محروم کفرات هزارجریب که سالها مغفول مانده بود در مدت یکماه انجام و مردم منطقه از آب شرب سالم برخوردار شدند.

وی با اعلام اینکه ساخت ۵۰۰ مسکن محرومین در دست اجراست، یادآور شد: در این راستا ۲۵۰ واحد تحویل خانواده ها شد و مابقی واحدها تا تابستان آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: ۵۰ درصد هزینه ساخت این واحدها توسط نهادهای حمایتی و مابقی توسط خیرین و گروه های جهادی تامین می شود.

سرهنگ شریعتی از راه اندازی مجمع خیرین گروه های جهادی خبر داد و گفت: این مجمع، در راستای تامین جهیزیه، تامین مسکن و نیازهای ضروری درمان محرومین فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: ۱۰۰ پروژه با ۲ میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات بنیاد برکت در راستای محرومیت زدایی به بهره برداری رسید.

سرهنگ شریعتی با بیان اینکه امسال ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ پایین در راستای ایجاد شغل در اختیار متقاضیان قرار گرفت، افزود: با توجه به ظرفیت های عظیم بسیج، اگر منابع لازم در اختیارمان قرار گیرد، اشتغال بیشتری را تسهیل خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه اجرای ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی دولت را برعهده گرفتیم، خاطرنشان کرد: ورزشگاه شهدای نوشهر، بیمارستان ۳۲ تختخوابی بندپی بابل و سالن ورزشی جویبار از مهمترین این پروژه هاست.

سرهنگ شریعتی افزود: همچنین۱۲۰ کیلومتر پروژه راهسازی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان را تحویل و در دست ساخت داریم.

وی از ساماندهی ۱۵۰ گلزار تک مزار شهدای استان خبر داد و گفت: این اقدام با حضور گروه های جهادی و در یک کار ضربتی در بهار سال آینده صورت می گیرد تا این شهدا از غربت و مظلومیت درآیند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در رابطه با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه توضیح داد: پس از حضور در ۴ روستای سرپل ذهاب، اسکان موقت و تامین نیازهای روزمره زلزله زدگان صورت پذیرفت.

سرهنگ شریعتی اضافه کرد: در تفاهمی با سازمان بهزیستی مقرر شد ۱۰۰ واحد مسکونی خانواده های تحت پوشش بهزیستی در ۱۵ روستای سرپل ذهاب را احداث کنیم و در مدت ۴۵ روز توانستیم پی ریزی ۵۰ و اسکلت فلزی ۳۰ واحد را به پایان برسانیم.

وی اضافه کرد: تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ۵۰ واحد را تحویل خانواده های زلزله زده خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.