ایرانشهر -مانور ستاد سلامت نوروزی در شهرستان ایرانشهر همزمان با سراسر کشور از امروز ۱۵ اسفند ماه فعالیت خود را آغاز کرد.

برگزاری مانور طرح سلامت نوروزی در دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر  با اعلام این خبر گفت: ستاد فوریت های بهداشت محیط همراه با طرح سلامت نوروزی همزمان با سراسر کشور با انجام یک مانور نمادین  در قالب  ۷ اکیپ بازرسی در حوزه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر یوسف جنتی، هدف از این مانور را ایجاد هماهنگی و آمادگی  برنامه سلامت نوروزی  بازرسان  بهداشت محیط بیان کرد و افزود: به منظور حفظ  و  ارتقاء  سلامت مسافرین نوروزی کلیه تیم های بازرسی در حوزه دانشکده علوم پزشکی با حساسیت نسبت به کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی اقدام لازم را به عمل می آورند.

وی افزود: برنامه طرح سلامت نوروزی از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین توسط بازرسین بهداشت محیط با ۷ تیم عملیاتی و ۷ تیم نظارتی در طول مدت سفرهای نوروزی در حوزه دانشکده علوم پزشکی ایفای نقش کرده و بر آب شرب، مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی، اماکن عمومی و سایر موادی که مردم از آن استفاده می کنند  نظارت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه بازرسی ها در ایام نوروز بیشتر خواهد شد از شهروندان خواست برای طرح  هرگونه شکایت در زمینه بهداشتی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

دکتر جنتی همچنین تصریح کرد: بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ترمینال های مسافربری تشدید  خواهد شد و بازدیدهای مشترک با ادارات مرتبط به صورت تیمی و برخورد با دست فروشان موادغذایی غیرمجاز، وسایل نقلیه غیرمجاز حمل مواد غذایی انجام خواهدشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.