دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادق(ع) در اقدامی اعتراضی تابلویی به سفارت فرانسه هدیه کردند که روی آن نوشته شده « نه تنها ذره ای از افزایش توان موشکیمان کوتاه نمی‌آییم، بلکه مذاکره بر سر آن را شروع کشته شدن دوباره کودکانمان به دستان شما می‌دانیم».

اهدای تابلوی «از افزایش توان موشکی‌مان کوتاه نمی‌آییم» به سفارت فرانسه در اعتراض به سفر «لودریان» به ایران

به گزارش قدس آنلاین، به دنبال سفر وزیرخارجه فرانسه به جمهوری اسلامی ایران بعد از بیانیه مداخله‌جویانه این کشور، دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادق(ع) با حضور در محل سفارت فرانسه در تهران، تابلویی را که منقش به تصاویر قربانیان مظلوم فاجعه کشتار مردم سردشت به وسیله حمله شیمیایی صدام که فرانسوی‌ها نیز وظیفه تجهیز تسلیحاتی او را داشتند، به سفیر فرانسه اهدا کردند تا به دست دولت‌مردان فرانسوی برساند.

گفتنی است دانشجویان به همراه این تابلو نامه‌ای را برای وزیرخارجه فرانسه نوشته و به سفارت دادند. این نامه حاوی توصیه دانشجویان ایرانی به عدم مداخله در امور داخلی ایران از جمله توان موشکی است.

به گزارش فارس، روی این تابلو نوشته شده بود:« نه تنها ذره ای از افزایش توان موشکیمان کوتاه نمی‌آییم، بلکه مذاکره بر سر آن را شروع کشته شدن دوباره کودکانمان به دستان شما می‌دانیم»

متن نامه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در ادامه آمده است:

« جناب آقای ژان ایو لودریان ضمن خیر مقدم به شما جهت مشرف شدن به کشور سربلند و سرافراز ایران
لازم بود تا نکاتی را گوشزد کنیم.
در حین مذاکرات توافق‌نامه برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام نقش پلیس بد را بازی کردید تا بتوانید حداکثر ضرر را از طریق این توافق‌نامه به ملت ایران تحمیل کنید و پس اجرای برجام نیز با عدم اجرای تعهدات خود و همراهی با شرکای دیگرتان در قبال آن معاهده بین المللی، هنوز هم از اجرای آن سرباز زده و انجام تعهدات را منوط به قطعنامه هایی می کنید که اجرای آنها را حتی خود سازمان ملل نیز لازم نمیداند.
حال با چه آبرویی به ایران آمدید و وعده معاهده جدید میدهید؟
آقای وزیر!
حساب اروپا را از آمریکا جدا کنید و بدانید ملت ایران و به خصوص جوانان این مرز و بوم هم‌آوازی اروپایی‌ها با زورگویی‌های امریکا را قبول نمی‌کنند و نخواهند کرد و تبعات چنین تصمیمی را اول از هم متوجه خود اروپایی ها میدانند. ما فرانسه را از دخالت در مسائل داخلی کشور های منطقه غرب آسیا-علی الخصوص ایران- که هیچ ربطی به شما ندارد برحذر میداریم و تذکر میدهیم که اساسا کشوری که دارای سلاح های کشتار جمعی از جمله بمب اتمی است صلاحیت ندارد که در مورد امنیت کشور های دیگر احساس نگرانی کند چه برسد به آنکه ملت ایران را از داشتن قدرت موشکی منع کند.
قطعا ملت ایران خود بهتر می‌دانند که برای دفاع از سرزمین‌شان دربرابر دشمنان گرگ صفت، به چه امکانات و ابزاری و در چه حد و حدودی نیاز دارند، هم‌چنین اگر کسی قرار باشد برای امنیت این منطقه تصمیم بگیرد، این منحصرا حق سران کشور های اسلامی منطقه است ، نه هیچ کشور خارج منطقه‌ای دیگری.
ما جوانان کشورهای اسلامی به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که عده ای این منطقه را حیات خلوت خود فرض کنند و با ایجاد آشوب های پی در پی، درصدد ایجاد حلقه امنی برای رژیم غاصب صهیونیستی باشند.
در پایان به شما توصیه میکنیم تجارب شکست خورده آمریکا را تکرار نکنید و بدانید راهی را که شما امروز در ابتدای پیمودن آن هستید، سالهاست کشوری مدعی تر از شما با سرشکستگی در آن دست و پا زده است. لذا بهتر است از تاریخ عبرت گرفته و به امورات داخلی و مشکلات کشور و مردم خود بپردازید.»

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.