بجنورد- فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان از کشف ۳ هزار و ۲۶۹ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

کشف ۳ هزار و ۲۶۹ عدد مواد محترقه در شیروان 
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود وحیدی با اعلام جزئیات این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال طرح مقابله با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت. 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر با هویت معلوم شدند افزود: در اقدامی غافلگیرانه ماموران، متهم در این راستا را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفاء متهمان ۳هزار و ۲۶۹ عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد تصریح کرد: متهمان به منظور انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
سرهنگ وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد جدی با مخلان آسایش شهروندان در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در گرمه 
فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد حدادیان با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت نامعلوم اقدام به حفاری غیرمجاز در اطراف شهرستان انجام میدهند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی به همراه نمایندگان اداره میراث فرهنگی به محل حفاری مراجعه کردند افزود: در این راستا ۳ حفار غیرمجاز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شدند
فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در پایان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند تاکید کرد: پلیس با هرگونه اقدامی که موجب تخریب اموال ملی و تاریخی شود به طور ویژه برخورد کرده و از شهروندان عزیز انتظار می‌رود در برخورد با این افراد مراتب را در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بجنورد
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی پاکدل با اعلام جزئیات این خبر گفت: شب گذشته با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و پاتوق ها در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ امام علی علیه السلام این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این طرح با حضور دادستان مرکز استان انجام شد ۱۲ متهم دستگیر شدند افزود: در بازرسی از محل اختفای این متهمان مقدار دو کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک ، یک دستگاه شوکر و انواع کالای غیرمجاز کشف و ضبط شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با مخلان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی و آسایش شهروندان به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.