بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: بهره مندی از استعدادها و ظرفیت های متنوع بالقوه روستایی و عشایری می تواند به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارها در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بکار آید لذا مقدمات صادرات محصولات روستاییان و عشایر استان را مورد پیگیری قرار می دهیم.

مقدمات صادرات محصولات روستاییان  و عشایر استان پیگیری می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد رضا صالحی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایردر نمایشگاه بین المللی تهران با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر به همت معاونت توسعه روستایی و عشایری ریاست جمهوری برگزار شده، افزود:این نمایشگاه از آغاز به کار دولت تدبیر و امید هر ساله با حضور تمامی استانها به خصوص خراسان شمالی برگزار می شود.

صالحی با اشاره به اینکه اقدامات معاونت عمرانی استانداری در برپایی غرفه های این نمایشگاه قابل تحسین است، تصریح کرد:تمام شهرستانهای استان توانمندی های خود را اعم از محصولات عشایر و روستاییان در این نمایشگاه بین المللی به نمایش گذاشته اند ضمن اینکه شاهد اجرای موسیقی های محلی این استان نیز هستیم.

وی خواستار ارائه بهتر در نوع بسته بندی محصولات ، افزایش فرآوری و ارائه محصولات جدید از سوی روستاییان و عشایر استان شد.

صالحی در بخش دیگر سخنان خود لازمه اقتصاد مقاومتی را مردمی محور بودن دانست و افزود:اقتصاد مقاومتی باید از یک سو درون زا باشد که در این خصوص شاهد تولیدات خوب روستاییان و عشایر توانمند هستیم و از سوی دیگر باید برون گرا یعنی صادرات محور باشد.

گفتنی است: سومین نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر در تاریخ ۱۵ الی ۱۸ اسفند ۹۶ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.