اصفهان- رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: ثبت‌نام چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان فلاورجان تا ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ ادامه خواهد یافت.

آغاز ثبت‌نام چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان فلاورجان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی تصریح کرد: مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه همه ساله در رشته‌های مختلف در سراسر کشور برگزار می‌شود و اکنون چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را در پیش داریم.

وی با بیان اینکه این مسابقات از مرحله شهرستانی آغاز و تا مرحله استانی، کشوری و بین‌المللی نیز ادامه دارد، گفت: در برگزاری این مسابقات به اهدافی چون فراهم آوردن زمینه‌ای برای انس بیشتر افراد جامعه با مصحف انسان‌ساز قرآن کریم، نشر و بسط فضای معنوی برگزاری توجه شده است.  

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان افزود: چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش بزرگسالان برگزار می‌شود که ثبت نام آن آغاز شده است و تا ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ نیز ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

آزادگی اظهارکرد: علاقه‌مندان می‌توانند با داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ سال سن در چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کنند.

رییس اداره  اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه عنوان کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از ۲۰ فروردین تا ۲۶ اردیبهشت سال ۹۷ و مرحله استانی از یکم تیر ماه تا ۶ مردادماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و مشاهده دستورالعمل چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به سایت سازمان اوقاف و سایت مسابقات به نشانی WWW.QuranIran.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.