کرج - شورای اسلامی شهر کرج در جلسه خود با لایحه اختصاص بیش از ۲ میلیارد تومان برای بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) موافقت کرد.

اختصاص بیش از ۲میلیارد تومان برای بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، چهل و هفتمین جلسه شورای شهر کرج صبح امروز چهارشنبه با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در این جلسه لایحه ای مورد بررسی قرار گرفت که به شهرداری کرج اجازه داده می شود  نسبت به انعقاد قرارداد فاز اول پروژه  بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) به مبلغ دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اقدام کند.

 رئیس کمیسیون برنامه‌ وبودجه شورای اسلامی شهر کرج در این خصوص گفت: مقرر شد در زمان بررسی بودجه ۹۷ به این موضوع به صورت ویژه پرداخته شود.

عباس زارع افزود: دلیل اینکه این لایحه در کمیسیون موردمخالفت قرار گرفت رقم پیشنهادی بالا بوده و اگر منابع محقق شود در زمان بررسی بودجه سال ۹۷ به این موضوع پرداخته می شود.

زارع با اشاره به اینکه برای گلزار شهدا بازسازی انجام گرفته اما کار  اساسی انجام نشده است، گفت: باید یک بار این کار ارزنده و فاخر به شکل اصولی انجام شود تا هر ساله هزینه نشود.

 فرج الله ایلیات عضو  دیگر شورای شهر کرج نیز دراین خصوص گفت: اگر شهرداری کرج نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کند وبرای کلیات آن مناقصات انجام شود مباحث اعتباری آن رامی توان در بودجه سال ۹۷ انجام شود.

سخنگوی شورای شهر کرج نیزبا اشاره به اینکه احترام به تک تک شهدای بزرگوار اهمیت ویژه ای دارد، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه  و بنیاد شهید جز سازمان‌هایی هستند که از وضعیت اقتصادی و اعتباری خوبی برخوردارند اما به احترام شهدا به این لایحه رأی مثبت می‌دهیم ولی نگرانی این است اگر شهرداری تعهد را انجام داد کار اساسی  صورت نگیرد.

در ادامه جلسه لایحه ای مبنی بر درخواست شهرداری کرج جهت خرید اقلام مورد نیاز در خصوص طرح دوام و مدیریت بحران با اعتبار ۴میلیارد تومانی تصویب شود که مورد موافق اعضا قرار گرفت.

در این خصوص رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی کرج گفت:در این لایحه ۸۳ قلم کالا وسایر تجهیزات دیده شده به جهت اهمیت آن موافقت شد.

حسین محمدی همچنین افزود: در کمیسیون تلفیق شورای شهر اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان نیز جهت جنگل‌کاری حریم شهر در نظر گرفته‌شده است که باید بررسی شود.

غدیر مهدوی عضو دیگر شورا نیز با اشاره به مشکلات پیچیده شهر که بایستی با سیستم های به روز و نوین پیش رود، گفت: روش های سنتی هزینه‌های سنگینی را برای شهر تحمیل می کند  و  مطالعات دقیقی در این خصوص صورت گرفته است امید است این پروژه عملیاتی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.