شهرکرد-مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام با اعتبارات دولتی امکان پذیر نبوده که در این راه باید از بخش خصوصی کمک گرفت.

تکمیل پروژه های نیمه تمام  ورزشی با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمید کریمی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به مشکلات این سازمان گفت: یکی از مهمترین مشکلات اداره کل ورزش و جوانان کمبود شدید منابع اعتباری است که امید است با رایزنی های صورت گرفته تا پایان سال جاری اعتبارات خوبی جذب شود.

وی با اشاره به مشکلات هیئت های ورزشی استان افزود:با توجه به اینکه هیئت های ورزشی از لحاظ امکانات و اعتبارات در فقر مطلق بودند سعی شده تا حد امکان تجهیزات مناسبی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در اختیار آنها قرار گیرد.

کریمی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام با اعتبارات دولتی امکان پذیر نبوده که در این راه باید از بخش خصوصی کمک گرفت.

وی افزود: ۶۷ پروژه نیمه تمام  در حوزه ورزش استان وجود دارد که به اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان نیاز است و امید می رود طی ۵ سال آینده  این پروژه ها تکمیل و به بهره برداری برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: گرایش این اداره کل به سمت پروژه‌های زودبازده همانند چمن مصنوعی است که با اعتباری حدود ۲۵۰ میلیون تومان قابل راه اندازی است.

کریمی با اشاره به بهره‌گیری از مجمع خیرین در حوزه‌های ورزشی افزود: معرفی چهارمحال و بختیاری برای برپایی کمپ‌های تیم ملی یکی از اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت های خدادادی استان تصریح کرد: استفاده از ارتفاعات استان و  گسترش ورزش های هوایی همچون پاراگلایدر و راه اندازی پیست های تابستانه و زمستانه یکی از اقدامات موثر بوده که در این زمینه با ۲ کشور برای احداث این پیست ها مذاکرات اولیه صورت گرفته است.

کریمی افزود: سرمایه‌گذاری در بخش قایقرانی آب‌های خروشان و آرام ازجمله سیاست‌های اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری است و با توجه به اینکه سایت دوپلان به‌عنوان یک سایت مجهز در کشور معرفی شده است می توان از این ظرفیت در راستای پیشرفت ورزش آبی استان گام برداشت.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع اعتبارات شهرستانی گفت: ارزیابی عملکرد ادارات شهرستان ها از فروردین سال آینده آغاز و توزیع اعتبارات بر اساس نحوه عملکرد شهرستان ها صورت می گیرد.

وی با اشاره به عدم پیشرفت حوزه ورزش بانوان استان گفت: متاسفانه با وجود تمام اقدامات صورت گرفته ظرفیت حوزه ورزش بانوان آنچنان که باید حاصل نشده است.
کریمی با اشاره به کمبود شدید اعتبارات در حوزه جوانان گفت: متاسفانه مجموع اعتبارات حوزه جوانان این اداره کل حدود ۲۷۰ میلیون تومان بوده که این رقم در برابر جمعیت بالای جوانان و گسترش این حوزه بسیار ناچیز است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سرانه ورزشی استان گفت: سرانه ورزشی در شهرستان بن با ۶۸ سانتیمتر بالاترین سرانه ورزشی استان و شهرستان لردگان با ۶/۱۲ سانتیمتر پائین ترین سرانه ورزشی استان را داراست و در حال حاضر بدترین وضعیت ورزشی استان در این شهرستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.