کرج- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: ۲۳۴ هزار وسیله نقلیه ناوگان عمومی فرسوده در کشور باید نوسازی شود.

۲۳۴ هزار وسیله نقلیه ناوگان عمومی کشور  نیازمند نوسازی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صادق نجفی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم درختکاری شرکت صنعتی ماموت با اشاره به ظرفیت های بی نظیری که در حوزه صنعت و تولید در کشور وجود دارد، گفت: باید از تولیدکنندگان موفق تشکر کرد که صنعت کشور را توسعه داده  و زمینه ساز این شده اند که مردم ناامید نشوند.

نجفی در ادامه افزود: در حال حاضر طرح  نوسازی ۲۳۴ هزار ناوگان عمومی فرسوده در کشور  مدنظر قراردارد که قرار است در بازه زمانی ۴ ساله و با مشارکت بخش خصوصی همچون شرکت ماموت محقق می شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت شرکت های متخصص و زبده در بخش های صنعتی حائز اهمیت است چراکه جو ناامیدی در کشور را باید برطرف کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان  اینکه  ۹۲ درصد ظرفیت صنعتی کشور را صنایع کوچک تشکیل می دهد، گفت: صنایع کوچک و متوسط  آسیب پذیر  و شکننده هستند لذا  به حمایت بیشتری نیاز دارند.

نجفی در پایان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات صنایع کوچک ورود به بازار کار است، افزود:  باید بستر فعالیت صنایع کوچک و متوسط بیش از گذشته فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.