قزوین_ مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از معرفی نفرات برتر جشنواره «قرآن و عترت» در این استان خبر داد.

نفرات برتر جشنواره «قرآن و  رسانه» در قزوین معرفی شدند

محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین از برگزاری مراسم اختتامیه نخستین هفته قرآن و عترت استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره های هفته قرآن و عترت،  «جشنواره قرآن و رسانه» صبح امروز با حضور جمعی از مدیران رسانه ها و خبرنگاران در سالن آمفی تئاتر نمایشگاه بین المللی استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: همزمان با نخستین هفته قرآن و عترت استان قزوین، جشنواره قرآن و رسانه به دبیری سازمان بسیج رسانه این استان در روز ۱۱ آذرماه سال جاری با ارسال پوستر و آئین نامه جشنواره به تمام رسانه های استان قزوین اعلام و وارد مرحله اجرایی شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: بعد از یک مرحله تمدید و در روز ۳۰ بهمن ماه سال جاری، مرحله جمع آوری آثار به اتمام رسید که در این جشنواره، ۳۸ نفر از ۲۱ رسانه و در مجموع  ۱۱۵ اثر را در ۵ بخش خبر و مصاحبه، یادداشت، گزارش، تیتر و عکس، به این جشنواره ارسال کردند.

کشاورز یادآور شد: بعد از داوری آثار توسط سه نفر از فعالان و پیشکسوتان رسانه استان قزوین در روزهای ۸ تا ۱۰ اسفند ماه در محل سازمان بسیج رسانه این استان، نفرات منتخب هر رشته انتخاب شدند و رتبه هایی را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در بخش تیتر، نفیسه مهرداد خبرنگار هفته نامه افق آینده با ارائه آثاری با عنوان «چون به خلوت می روید آن کار دیگر نکنید» رتبه نخست، صادق چگینی خبرنگار بسیج با ارائه اثری با عنوان «انقلاب موسی و غربت هارون» رتبه دوم و مریم کشاورز مسعودیان خبرنگار برنا با ارائه اثری با عنوان «وقتی شهید انعام می دهد» رتبه سوم را کسب کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: در بخش گزارش، وحید فکوری خبرنگار خبرگزاری مهر با اثر «حال و هوای کربلای معلی در ایام اربعین حسینی رتبه نخست، محسن جلیلوند خبرنگار هفته نامه افق آینده با اثر «قلیان هم مانند ماهواره زیرزمینی و فراگیر می شود؟» رتبه دوم، گل عنبر حمزه خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با اثر «مشق فرهنگ ایرانی با نوشت افزار خارجی» رتبه سوم معرفی و آرش صالحی خبرنگار روزنامه همشهری با اثر «مشکلات موسسات قرآنی استان» شایسته تقدیر شدند.

کشاورز تصریح کرد: زینب جانعلی پور خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با اثر «بیلبوردها پیام پنهان دارند» به عنوان نفر نخست، ندا حبیبی خبرنگار پایگاه خبری تحیلی صبح قزوین با اثر «رگ خواب، نقد تفکر جامعه روشنفکری» به عنوان نفر دوم، شهرام شیرکوند خبرنگار اخبار خودرو با اثر «جایگاه ارزش ها در رسانه های گروهی» و فاطمه رضایی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با اثر «سفره های افطاری برای گرسنگانی که هرگز سیر نمی شوند» به عنوان نفرات سوم در بخش یادداشت و مقالات معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در بخش عکاسی هم ولی الله عباسی با اثر «مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین» سید امیر حسین حسینی  با اثر « ورود خادمین امام رضا(ع) به قزوین» شایسته تقدیر شدند و در بخش خبر و مصاحبه،  محمد حسین وفاپور، فاطمه مهدی پور، محمدرضا جباری و طهورا قلی پور رتبه هایی را کسب کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.