کرج- رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز از برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان ایران جهت حضور در مسابقات جهانی سوئد در کرج خبر داد.

تیم ملی بانوان تنیس روی میز در کرج اردو می زند

علیرضا حجازیان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این اردو زیر نظر کادرفنی تیم ملی و از روز  ۱۸ تا ۲۸ اسفند ماه به میزبانی خانه تنیس روی میز شهید مطهری کرج برگزار می شود.

وی افزود: البرز پیش از این در مهرماه سال جاری میزبان تور ایرانی بانوان کشور بود و توانست این مسابقات را با حضور برترین های کشور در سالن نشاط برگزار کند.

حجازیان با بیان اینکه این استان یکی از قطب های تنیس روی میز کشور محسوب می شود گفت: حضور پرتعداد البرزی ها در تیم های ملی آقایان و بانوان در سال های اخیر تاییدی براین مدعا است.

وی از معرفی تیم های برتر هشتمین دوره لیگ تنیس روی میز  آقایان استان البرز خبرداد و گفت: این دوره مسابقات با قهرمانی آزمایشگاه رازی به پایان رسید.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز ادامه داد: تیم های ایرانیان و رشد ایرانیان نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از تیم های برتر روز ۱۹ اسفندماه با حضور مسئولان ورزش استان وفدراسیون تنیس روی میز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.