یاسوج- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان و پلیس شهرستان صفاشهر فارس، ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و پنج نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار مهدی انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان صفاشهر استان فارس به استان اصفهان توسط پنج نفر با دو دستگاه خودروی پژو پارس و ال نود، دو تیم مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات خود را برای شناسایی، دستگیری عوامل، توقیف خودروها و کشف محموله آغاز کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی و انتظامی، مأموران به شهرستان صفاشهر عزیمت و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در محور "شیراز- اصفهان" ایست و بازرسی دایر کردند.

انصاری ابراز کرد: مأموران با کنترل خودروهای عبوری به محض مشاهده خودروهای پژو پارس و ال نود طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر  دو خودرو را متوقف و رانندگان و سه سرنشین آن‌ها را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند و مشخص شد خودروی ال نود نیز محموله را اسکورت می‌کرد، ادامه داد:  دو راننده و سه سرنشین خودروها تحویل مرجع قضائی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.