قزوین_ جشن میلاد حضرت زهرا (س) با حضور جمعی از مردم ولایت مدار و دیندار در شهر اقبالیه استان قزوین برگزار شد.

جشن میلاد حضرت زهرا (س) در شهر اقبالیه برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، جشن میلاد حضرت زهرا (س) به همت بسیج جامعه زنان این سپاه، با حضور پر شور بانوان شهر اقبالیه در مصلای امام خمینی برگزار شد.

حجت الاسلام اسدالله رضوانی در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: لازمه هر انسانی در تمامی زمینه های زندگی الگو داشته باشد، الگویی بی نقص که همه او را تحسین کرده باشند و به همین جهت انسان برای رسیدن به کمال احتیاج به الگو دارد.

وی خاطرنشان کرد: وجود حضرت زهرا(س) برای همه ما الگو است.

رضوانی با اشاره به احادیثی از ائمه معصومین عنوان کرد: امامان معصوم فرموده اند که ما حجت خدا هستیم برای مردم ولی جده ما حضرت زهرا برای ما الگو بوده و امام زمان (عج) نیز می فرمایند دختر رسول خدا برای من الگو و نمونه است.

این کارشناس مذهبی افزود: در روایتی داریم که پیامبر (ص) از حضرت علی علیه السلام درباره حضرت زهرا (س)پرسیدند که همسرت را چگونه یافتی و حضرت علی علیه‌السلام فرمود بهترین یار برای اطاعت خداوند بود.

وی ابراز کرد: خداوند بین زن و شوهر مودت و دوستی قرار داده اما شیطان جن و انس به روش های مختلف می خواهند که این الفت و دوستی را از بین برود که می توان از این عوامل به فضای مجازی و ماهواره اشاره کرد.

حجت الاسلام رضوانی در ادامه گفت: عواملی همچون حرمت قائل شدن برای همسر، دلسوزی داشتن نسبت به همسر، اهمیت دادن به علایق همسر،خوش اخلاقی در خانه، تقدیر و تشکر از همسر، صبور بودن در مقابل ضعف های همسر، تغافل نسبت به همسر و شاداب و پرانرژی بودن در خانه از عواملی است که موجب ایجاد عشق و علاقه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.