ایلام-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام خواستار ارزیابی دقیق نتایج برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در پایان سال شد.

ارزیابی اقدامات ستاد رفع موانع تولید ایلام در پایان سال

به گزاش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، ایوب درویشی روز چهارشنبه در جلسه اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: امسال تلاش کردیم این جلسات بطور مستمر و با حضور نمایندگان دستگاه ها، بانک های عامل و تولیدکنندگان برگزار شود تا با همفکری و بررسی دقیق پرونده ها بتوانیم راهکار مناسبی برای برطرف کردن مشکلات پیش روی تولید در استان برداریم.

وی تاکید کرد: بانک های عامل نیز در این جلسات حضور پررنگی داشتند و امیدواریم سال آینده همراهی بیشتری در واگذاری تسهیلات به متقاضیان داشته باشند.

معاون استاندار ایلام از عموم دستگاه های مسئول خواست عملکرد خود را در پایان سال ساماندهی و بیان کنند تا مشخص شود هر ارگانی چه برنامه ای در این حوزه داشته است.

درویشی مهم ترین مشکل پیش روی تولیدکنندگان در استان را کمبود نقدینگی و معوقات بانکی ذکر کرد و گفت: دولت تلاش کرده در قالب تسهیلات بخشی از نیاز آنان را مرتفع کند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از این مشکلات مسائل مدیریتی برخی واحدهاست، بهره گیری از مشاوران غیربومی و مدیران توانمند می تواند در برطرف کردن مشکلات این واحدها مثمرثمر باشد.

وی از جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان خواست تا پایان سال جمع بندی کاملی از اقدامات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید انجام و ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.